0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ثبت نام برای ابرخودروی هیبریدی توشک TS900 آپکس شروع شد

«توشک» قصد دارد تا در تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) ابرخودروی هیبریدی TS900 آپکس را به‌صورت جهانی معرفی کند. این شرکت مدعی است آپکس سبک‌ترین ابرخودروی هیبریدی جهان به شمار می‌رود؛ البته باید این نکته را درنظر داشت که توشک به وزن خالص این خودرو اشاره دارد. قطعا ابرخودروی TS900 آپکس با ۱۳۵۱ اسب بخار قدرت توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

 

این شرکت اتریشی-اسلونیایی امیدوار است که موفق به فروش تمام ۳۶ دستگاه تولیدی خود را بفروشد تا پس از آن به ساخت ۱۲ دستگاه از نسخه TS900 RacerPro Edition بپردازد. این خودروی مخصوص پیست از نسبت قدرت‌به‌وزن ۱.۱۳ اسب بخار بر هر کیلوگرم سود خواهد برد درحالی‌که این عدد برای آپکس برابر ۱ اسب بخار بر هر کیلوگرم است.

این خودروساز از انتشار برخی از جزئیات امتناع می‌کند اما اعلام کرده که سیستم E-Direct Drive که مخصوصا برای TS900 آپکس  و ریسرپرو توسعه داده شده است، بالاترین چگالی قدرت را در تمام موتورهای برقی جهان دارد. این سیستم از یک جفت موتور برقی و یک واحد احتراقی ۴.۲ لیتری V8 برای تولید ۱۳۵۱ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

 

ابرخودروی TS900 آپکس ظاهر یک ابرخودروی واقعی را دارد؛ تنها باید منتظر ماند و دید که عملکرد حقیقی این خودرو تحت مالکیت کسانی که توان خریدش را دارند چگونه است! وقتی تمام دوستان و آشنایان شما از شرکت‌های معروف ابرخودروهایی را خریداری کرده‌اند، خرید چنین خودرویی می‌تواند راهی مناسب برای متمایز بودن باشد.

پرده‌برداری جهانی از این خودروی هیبریدی از تاریخ ۱ تا ۳ اردیبهشت و در سالن «پرایو» لندن برگذار خواهد شد. توشک در این مراسم تنها نیست؛ برندهای نامداری چون لامبورگینی، فراری، پورشه و رولزرویس نیز در این نمایش شرکت خواهند کرد.