- abcd efgh ijkl mnop qrst uvwx yz
به منظور دسترسی بهتر شما به پرسش های متداول در مورد کارواکس، فعالیت های شرکت و تمامی این سوالات در قالب هفت دستهی زیر تقسیم بندی شده اند:
1) درباره کارواکس
2) حساب کاربری و نحوه خرید
3)پیگیری سفارش
4)ظاهر سایت و نحوه دسته بندی ها
5) فروش عمده و اخذ نمایندگی
6) نحوه تامین کالا
7) تبلیغات در سایت
1) کارواکس دارای چه مجوزهایی برای فعالیت اینترنتی است؟
در کسب و کارهای اینترنتی، مهمترین فاکتور دارا بودن اینماد از سازمان قوانین تجارت الکترونیک می باشد، این نماد بدین معنی است که صحت تمامی اطلاعات مندرج در سایت از جمله آدرس فروشگاه، اطلاعات تماس و نوع کسب وکار مورد بررسی و تایید قرار گرفته است. کارواکس از سال 1393 دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و همچنین به عنوان اولین پرتال محصولات دیتیلینگ خودرو و لوکس اتومبیل در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی هم ثبت شده است. برای اطمینان از جعلی نبودن نماد می توانید در وبسایت اصلی روی آن کلیک نمایید.
2) خرید از کارواکس امن است ؟
کارواکس به عنوان اولین شرکت تخصصی ثبت شده دیتیلینگ در ایران است که بیش از هشت سال سابقه فروش آنلاین تخصصی محصولات دیتیلینگ را دارد. ما در کارواکس همواره تلاش داشتیم حس خریدی اطمینان بخش از لحاظ نحوه پرداخت و تضمین اصالت کالا برای مشتری داشته باشیم. داشتن مجوزهای قانونی، امکان خرید حضوری از شرکت و اتصال مستقیم به درگاه بانک ملت از جمله این تلاش ها برای حس اطمینان مشتری هنگام خرید است.
3) مزیت خرید ازفروشگاه اینترنتی کارواکس چیست؟
4) چه نوع محصولاتی در فروشگاه کارواکس موجود است؟
انواع نانو سرامیک خودرو، پولیش بدنه، دستگاه پولیش اوربیتال و روتاری، پد پولیش، تجهیزات کارواش، مواد صفرشویی، واکس بدنه خودرو، خمیر کلی بار، خوشبو کننده ماشین، اکتان بوستر، موتور شوی، انژکتور شوی، شیشه شوی مخزن، واکس داشبورد،اسپری پنچرگیری، شامپو و شوینده اتومبیل، تمیز کننده و جرم گیر داخل خودرو، خوشبو کننده خانگی، انواع شامپو کارواش اتوماتیک و همچنین انواع تجهیز آلات نظافتی از جمله اسکرابر ( کفشوی)، پمپ کارواش، دستگاه صفر شویی، جاروبرقی صنعتی، و کارواش خانگی را می توانید از کارواکس تهیه نمایید.
5) آیا اقلام فروشگاه اصل هستند ؟اصل بودن کالا چگونه مشخص میشود؟
شرکت کارواکس تمام خرید ها را به صورت رسمی و از شرکت های رسمی و ثبت شده برندهای مختلف در ایران انجام می دهد، از این رو محصولات تقلبی به هیچ عنوان عرضه نمی گردد. با وارد نمودن Reference Code کالا در سایت تولید کننده محصولات و یا سایت بارکد لوک آپ میتوان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمود. البته در نظر داشته باشید کلیه کالاها قبل از ورود به سایت کارواکس از کلیه مراحل تست اورجینال بودن و اصالت کالا عبور می کنند.
6) کارواکس در چه شهرهایی دارای نمایندگی است؟
در حال حاضر کارواکس در کرج (عظیمیه) ، تهران (زعفرانیه)، مشهد ( وکیل آباد)، تبریز ( دروازه تهران) و زاهدان (بلوار میلان) دارای نمایندگی است و تنها پایگاه رسمی کارواکس سایت www.carwax.ir میباشد.
7) برای دیدن محصولات جدید و تخفیف ها سرزدن هرروز به سایت یکم سخته، کارواکس در شبکه های اجتماعی کانال یا پیج رسمی داره؟
بله، کارواکس در شبکه های زیر دارای کانال رسمی است:
1) چگونه عضو سایت شوم؟
تنها کافیست در قسمت ورود به حساب کاربری شماره همراه خود را وارد نمایید.
2) آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل در سایت وجود دارد؟
بله در قسمت های مختلف آن گزینه ویرایش برای آدرس، اطلاعات کاربری، ایمیل و سفارشات طراحی شده است.
3) اگر رمز عبور خود را فراموش کردم چه کنم؟
با وارد نمودن شماره موبایل رمز برای شما ارسال خواهد شد.
4) نحوه خرید از سایت به چه صورت است؟
برای خرید آنلاین ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید و سپس کالاهای مورد نظر خود را با کلیک روی گزینه قرمز افزودن به سبد خرید به سبد محصول اضافه نمایید.
پس از تکمیل سبد خرید با کلیک روی گزینه پرداخت نهایی وارد مرحله تکمیل فرایند خرید میشوید که در این مرحله آدرس و تلفن ثبت شده به شما نمایش داده میشود که امکان ویرایش هم برای شما وجود دارد.
در صورت تایید مشخصات ثبت شده در سایت باید روش ارسال (پیک، تیپاس یا باربری) و روش پرداخت را انتخاب نمایید تا پیش فاکتور به شما نمایش داده شود و اگر توضیحات خاصی در در مورد فاکتور وجود داشت میتوانید در این قسمت درج نمایید.
سپس با انتخاب پرداخت نهایی و مشاهده پیام تشکر از خرید، به درگاه مستقیم بانک ملت متصل میشوید که باید از طریق یک کارت بانکی و داشتن رمز دوم پرداخت خود را تکمیل نمایید.
پس از تکمیل خرید به شما کد پیگیری داده میشود که میتوانید در پنل کاربری خود وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید.
5) حداقل خرید چقدر میباشد؟
خرید به هر مبلغی امکان پذیر است.
6) برای ثبت سفارش و تایید باید تماس تلفنی حاص نمود؟
در صورت ثبت سفارش و پرداخت قطعی از طریق درگاه بانک، وضعیت سفارش شما تکمیل شده و کد رهگیری برای شما ارسال میشود که با داشتن این کد بتوانید وضعیت سفارش را نیز دنبال کنید.
7) امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از پرداخت قطعی وجود دارد؟
تا زمانی که پرداخت قطعی و دریافت کد رهگیری صورت نگرفته امکان خالی نمودن سبد محصول یا تغییر آن وجود دارد، اما در صورت خرید نهایی میتوانید با تماس تلفنی سفارش خود را لغو نموده تا مبلغ سفارش به حساب شما بازگردانده شود.
8) آیا امکان پرداخت در محل برای محصول خریداری شده وجود دارد؟
بله در کرج و تهران به وسیله پیک و در سایر شهرها به وسیله تیپاکس امکان پرداخت در محل وجود دارد.
9) بعد از دریافت کالا توسط خریدار، امکان تعویض یا عودت آن وجود دارد؟
شما پس از خرید دو هفته فرصت دارید که به هر دلیلی کالای خریداری شده خود را مرجوع و مبلغ پرداختی را دریافت نمایید.
10) در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول، کارواکس چه سیاستی را اتخاذ نموده است؟
کارواکس کیفیت برند ها و محصولاتی که نمره بالایی گرفته اند را کاملا تضمین مینماید، پس در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت محصول خریداری شده، حتی پس از استفاده محصول پس گرفته شده یا با محصول دیگری تعویض میشود.
گارانتی تعویض بی قید و شرط کارواکس در صورت نارضایتی از کیفیت محصول تا یک هفته میباشد.
11) خرید حضوری در فروشگاه صورت میپذیرد؟
بله این امکان برای مشتریانی که با مطالعه توضیحات محصول یا تماس و مشاوره تلفنی قبل از خرید با کارشناسان ما اطلاعاتشان تکمیل نشده و یا تمایل دارند کالاها را از نزدیک مشاهده و مقایسه بفرمایند فراهم است.
12) خرید حضوری در چه ساعاتی امکان پذیر میباشد؟
هرروز از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر، پنج شنبه ها تا ساعت دو.
13) امکان خرید تلفنی و پرداخت وجه به صورت کارت به کارت وجود دارد؟
بله شما میتوانید به صورت تلفنی و یا در واتس آپ و اینستاگرام کارواکس سفارش خود را ثبت بفرمایید و مبلغ سافرش را به شماره حساب شرکت واریز بفرمائید.
14) موجود شدن کالاهای ناموجود چگونه قابل پیگیری می باشند؟
شما میتوانید از گزینه " موجود شد به من اطلاع بده" در صفحه محصول مورد نظر استفاده نمائید، تا به محض موجود شدن آن محصول خدمت شما از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی شود. همچنین با برقراری تماس با شماره های شرکت هم میتوانید از این قضیه اطلاع پیدا کنید.
15) آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید نمایم؟
بله شما میتوانید در توضیحات فاکتور آدرس و شماره تلفن شخص مورد نظر را وارد نمایید.
16) مقایسه محصول در سایت چگونه است؟
برای مقایسه محصولات بعد از انتخاب و کلیک روی محصول، در کنار نام محصول گزینه مقایسه شود نمایش داده میشود که با انتخاب آن گزینه نام محصول در ستون سمت چپ تصویر، زیر تیتر اقلام مقایسه شده نمایش داده میشود. در صورت افزایش انتخاب های خود میتوانید تعداد اقلام مقایسه را بیشتر نموده و با کلیک روی گزینه "مقایسه اقلام انتخاب شده" اقلام انتخابی در چند ستون نمایش داده میشود که در این صورت مقایسه و تحقیق راجع به محصول برای شما بسیار ساده تر خواهد شد.
17) هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟
برای ارسال محصول خریداری شده، 3 گزینه انتخابی در سایت وجود دارد که به شرح زیر است:
1. ارسال با پیک برای تهران و کرج: هزینه ارسال به عهده مشتری است و طبق تعرفه های پیک محاسبه می شود.
2. ارسال با تیپاکس برای سایر شهرها: هزینه ارسال به عهده مشتری است و طبق تعرفه های تیپاکس محاسبه می شود.
3. ارسال فوری با باربری: در این روش محصول در زمان سریع تری به دست مشتری می رسد. هزینه ارسال بر عهده مشتری است و طبق تعرفه های باربری محاسبه می شود.
18) آیا راهی برای نمایش دادن قیمت بدون عضو شدن در سایت وجود دارد؟
بله شما میتوانید با مقایسه اقلام و طی نمودن این پروسه، قیمت محصولات را ببینید.
1) پیگیری سفارش در سایت وجود دارد؟
پیگیری سفارش در سایت به صورت محدود بوده و فقط اعلام مینماید خرید شما تکمیل شده است یه نه. بعد از خرید اینترنتی و موفقیت در پرداخت وجه خرید، منتظر بمانید تا حداکثر 72 ساعت خرید شما به دست شما برسد در غیر اینصورت با تماس تلفنی، ایمیل... و اعلام نمودن شماره فاکتور، مشکل خود و عدم دریافت بسته پستی را با همکاران ما درمیان بگذارید.
2) پیگیری سفارش و ارسال با پیک هم در فروشگاه صورت میپذیرد؟
فقط در شهرستانهای تهران و کرج ارسال با پیک صورت میپذیرد.
3) از کجا مطمئن شوم پرداخت من صورت گرفته است؟
بعد از پرداخت نهایی به شما کد رهگیری داده میشود که وضعیت سفارش را نیز مشخص مینماید.
1) نحوه دسته بندی در سایت به چه صورت میباشد؟
در کارواکس تا جایی که امکان داشته است دسته بندی ها طوری تنطیم شده اند که مشتریان برای گردش در دسته های خود و پیدا کردن محصول مورد نظر، وقت زیادی صرف نکنند. دسته بندی ها در صفحه اصلی و سمت راست بالا قرار دارند که برای ریز شدن در دسته بندی ها کافی است تا مرورگر موس را روی دسته بندی قرار دهید و بعد از آن زیر شاخه ها ظاهر خواهند شد.
2) جست وجو در سایت به چه صورت میباشد؟
در صفحه اصلی و گوشه بالای سمت چپ کادری برای جست و جوی اجناس تعریف شده در سایت وجود دارد. شما برای جست و جوی محصولی که حتی اسم کامل آن را نمیدانید، میتوانید با تایپ قسمتی از اسم به لاتین یا به فارسی برای پیدا نمودن محصول مورد نظر تلاش کنید.
1) برای خریدارن عمده چه تخفیف هایی در نظر گرفته میشود؟
صاحبان کارواش، مغازه یا اصناف مربوط به لوکس خودرو و نظافت آن میتوانند با معرفی فروشگاه خود از تخفیفات و خدمات مرتبط با عمده فروشی بهره ببرند. قیمت کالا ها برای خریداران عمده یا مغازه داران متفاوت از فروش به صورت آنلاین میباشد. شایان ذکر است مشاوره به صورت حضوری با کارشناسان ما در محل کار مشتری نیز میتواند صورت پذیرد.
2) آیا مغازه دارها توانایی خرید آنلاین با قیمت همکار را به صورت آنلاین دارند؟
در حال حاظر مشتریان و خریداران عمده(عمده یعنی به صورت چند کارتن) به صورت آنلاین و با قیمت کاهش یافته نمیتوانند خرید کنند. اما در آینده ای نزدیک این امکان برای دوستان و همکاران ما طراحی خواهد شد. خواهشمندیم تا زمان طراحی این آپشن در سایت، با تماس تلفنی و هماهنگی قبلی سفارش های خود را ثبت، تکمیل و پیگیری نمایید.
3) اخذ نمایندگی در سایت به چه صورت میباشد؟
در صفحه ابتدای سایت گزینه ای با این عنوان برای اخذ نمایندگی تعریف شده و کسانی که تمایل برای کسب آن دارند میتوانند فرم مخصوص را پر کرده و علاقمندی خود را به کارواکس اعلام نمایند.
4) شرایط اخذ نمایندگی به چه صورت است؟
در صفحه ابتدایی سایت منویی برای اخذ نمایندگی کارواکس طراحی شده و تا حدودی توضیحات در این مورد داده شده است. شایان ذکر است برای اخذ نمایندگی نیاز به شرایط و تعهداتی دارد که طرفین باید رعایت نمایند. کارواکس همواره به دنبال جذب نماینده با انگیزه بالا بوده است. برای آشنایی با شرایط و توضیحات بیشتر بهتر است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
5) چه برندهایی در کارواکس موجودهستند؟
در زمینه محصولات لوکس اتومبیل بسیاری از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی در فروشگاه کارواکس عرضه و به فروش میرسد، مانند مفرا Mafra،سوناکس Sonax،مادرز Mothers،ترتل واکس Turtle Wax،همچنین برندهای ایرانی و چینی مانند کوئیک کلین،راین جی، تیک آف،جردن، پاور،کاسپین،stp وغیره.
6) برای همه برند های موجود در سایت کالا به صورت عمده وجود دارد و نمایندگی واگذار میشود؟
قطعا بعضی از برند و کالا ها هستند که به صورت عمده در فروشگاه به فروش نرسیده و نمایندگی آنها در کشور در اختیار همکاران دیگر ما میباشد. در صورت لزوم به صورت حضوری یا تلفنی توضیحات بیشتری در این زمینه داده خواهد شد و شرکت های پخش کننده اطلاعات دقیقی در این باره کسب خواهند نمود.
1) من یک تولید کننده محصولات خودرویی و لوکس اتومبیل هستم، آیا امکان معرفی و تبلیغ برند من در کارواکس وجود دارد؟
در صورتی که محصولات شما از لحاظ کیفیت، ظاهر و قیمت مورد تایید کارشناسان ما باشد میتوانید برای معرفی محصولات خود اقدام نمایید.
2) من وارد کننده اسپری ماشین و محصولات مراقبتی خودرو از یک کشور اروپایی هستم . به چه صورت میتوانم برای برندینگ محصولاتم با شما همکاری داشته باشم؟
همکاری با کارواکس برای تامین کنندگان محصولات مراقبت خودرو (Car Care Products) به 3 روش است:
برای تبلیغات در سایت با ایمیل adv@carwax.ir در ارتباط باشید.