نسل قبلی چری تیگو ۷ یکی از محصولات موفق چری در بازار خودروی کشورمان بود و برای ادامهٔ این موفقیت، مدیران خودرو در آبان سال ۱۴۰۰ برای اولین بار نسل دوم این خودرو را با نام تیگو ۷ پرو در ایران رونمایی کرد. این خودرو به همراه برادر بزرگترش تیگو ۸ پرو در کشورمان با برند جدید فونیکس عرضه میشود.
ایرانخودرو اعلام کرد در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ خرداد سال جاری موفق به تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودروی سواری شده و رکورد تولید هفتگی جدیدی را در ۱۵ ماه گذشته ثبت کرده است.
شورولت بلیزر یکی از خودروهای خاطرهانگیز و قابل احترام برای ایرانیان است که پس از گذشت چهار دهه، همچنان طرفداران بسیاری در کشورمان دارد. سالها پیش نسخههای بسیاری از شورولت بلیزر در قالبهای بدنه مختلف به کشورمان وارد شدند که اکثر آنها در نسخه دو در شاسی بلند و نسخه دو در پیکاپ موسوم به شورولت بلیزر کاستوم هستند
میخواهیم شما را با خودروهای کارکردهای آشنا کنیم که بهترین ویژگیها را دارند. وبسایت KBB آمریکا به امر فروش خودروها میپردازد و البته تاکنون تحلیلهای متنوعی را نیز درباره صنعت خودروی این کشور ارائه کرده است. KBB اخیراً لیستی ۱۰ تایی از بهترین خودروهای کارکرده با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار منتشر نموده و اگر قیمت دلار را حدوداً ۳۰ هزار تومان در نظر بگیریم این خودروها قیمت حدود ۳۰۰ میلیون تومانی خواهند داشت.
ری را دومین کراساوور ملی پس از سایپا آریا، بر مبنای پلت فرم ملی IKP1 طراحی و تولید شده است. IKP1 نمونه ایرانیزه شده پلت فرم PF1 پژو سیتروئن بوده و ریرا نیز درواقع نسخهی بومیشده نسل قبلی پژو ۲۰۰۸ است.
بعضی تولیدات سایپا شامل ساینا، ساینا S، کوئیک S و کوئیک R و شاهین از ۲۵ خردادماه بدون قرعه کشی پیشفروش میشوند.
زمستان سال گذشته مدیران خودرو فروش بزرگترین کراساوور برند چری را با نام فونیکس تیگو ۸ پرو آغاز کرد که این اقدام با سروصدای زیادی از بابت قیمتگذاری بسیار بالای خودرو همراه شد.
طی دهههای اخیر، برندهای آلمانی مرسدس بنز و بیامو، جایگاه پرفروشترین خودروهای لوکس جهان را در اختیار داشتهاند؛ اما رتبهی نخست فروش، بارها بین این شرکتها، دستبهدست شده است.
سفرهای جادهای طولانی با خودروهای جادار بسیار آسانتر میشود و در حال حاضر چه برای کسانی که به فضای بار زیادی نیاز دارند و چه کسانی که خانوادهٔ پرجمعیتی دارند، شاسیبلندهای سه ردیفهٔ زیادی در بازار موجود است که میتوان از بین آنها یکی را انتخاب کرد؛
رنوکا به عنوان برندی تحت مالکیت تیونر ژاپنی فلکس دریم روی تغییرات خودروها و تبدیل آنها به محصولاتی کلاسیک کار میکند. این شرکت نسلهای گوناگون تویوتا لندکروزر را به مدل قدیمیتر J60 تبدیل میکند. نکته جذاب درباره این شاسی بلندها به استفاده از جلوپنجرهها و چراغهای فابریک سازنده مربوط میشود.