0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تویوتا لندکروزر رتروی رنوکا با ویژگی‌های فوق‌العاده!

رنوکا به عنوان برندی تحت مالکیت تیونر ژاپنی فلکس دریم روی تغییرات خودروها و تبدیل آن‌ها به محصولاتی کلاسیک کار می‌کند. این شرکت نسل‌های گوناگون تویوتا لندکروزر را به مدل قدیمی‌تر J60 تبدیل می‌کند. نکته جذاب درباره این شاسی بلندها به استفاده از جلوپنجره‌ها و چراغ‌های فابریک سازنده مربوط می‌شود. این قطعات به لطف تغییرات رخ داده در پانل‌های جلوی بدنه به خوبی با سایر بخش‌ها هماهنگ می‌شوند.

کیت تبدیل رنوکا گزینه‌های شخصی‌سازی زیاد دارد و برای لندکروزر J80 1990، لندکروزر پرادو J90 1996 و J100 1999 در دسترس است. با سفارش این کیت‌ها ظاهر خودروهای موردبحث به مدل قدیمی‌تر J60 1980 تغییر می‌کند. این خودروها را می‌توان با چراغ‌های جلوی گرد یا مربعی و جلوپنجره کرومی یا مشکی سفارش داد. همان‌گونه که گفته شد این قطعات به‌صورت مستقیم از J60 تأمین می‌شوند. رنوکا اقدام به ایجاد تغییراتی در کاپوت فلزی و جای نصب چراغ‌های جلو، گلگیرها و سپرها می‌کند. جدای از چراغ‌های جلو و جلوپنجره، گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی از جمله رنگ‌های نوستالژیک برای بدنه و رینگ‌های آلیاژی وجود دارند.

صرف‌نظر از خودروی انتخابی، شما شاهد فضای داخل بسیار مدرن‌تری نسبت به J60 دهه ۸۰ میلادی خواهید بود. در این بخش شاهد فضای کابین بیشتر، سواری راحت‌تر و نمایشگر افترمارکتی خواهید بود. رنوکا پوشش‌های پارچه و چرم زیادی را برای صندلی‌ها ارائه می‌کند و فرمان سه پره چوبی J80 نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر است. از نظر مکانیکی و فنی باید گفت این لندکروزرها شاسی فریم نردبانی و پیشرانه‌های خود را حفظ می‌کنند اما رنوکا کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق را ارائه می‌کند و بنابراین شما می‌توانید توانایی آفرود خودروی خود را بیشتر کنید. برخی مدل‌ها را نیز می‌توان با روف راک سفارش داد.

بسته به مدل انتخابی، قیمت این پکیج‌ها از ۲۰۳۰۰ دلار شروع و به ۲۷۱۴۰ دلار می‌رسد. البته می‌توان آپشن های بیشتری را نیز سفارش داد. ما پیکربندی این شرکت را بررسی کردیم و برخی مدل‌های جذاب را ساختیم. این تیونر جدا از لندکروزر روی تویوتا هایس، تاون ایس و یورو باکس واگن نیز کار می‌کند.