0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
سه نکته مهم در مورد نگهداری دستگاه پولیش

-         دستگاه پولیش مانند هر وسیله برقی دیگر، نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. یکی از اشتباهات رایج در نگهداری از دستگاه پولیش، جمع کردن و پیچیدن سیم دور دستگاه است. این اشتباه موجب آسیب دیدن روکش سیم، خمیدگی کابل و قطع شدن آن به مرور زمان می‌شود. در نتیجه از گیره‌های سیم جمع استفاده کنید و یا سیم دستگاه رو به صورت شل جمع نمایید.

 

-         برخی از دستگاه‌های پولیش مانند روپس، در قسمت انتهایی خود (نزدیک به دیمر) دریچه‌هایی در قسمت بالا و پایین دارند که در واقع وظیفه جریان بهتر هوا و خنک کردن موتور را دارند. به مرور زمان گرد و غبار و ذرات بسیار ریز ناشی از پد و مایع پولیش موجب پر شدن و گرفتگی این دریچه‌ها می‌گردند. بنابراین لازم است که حداقل ماهی یکبار با استفاده از جاروبرقی این دریچه‌ها و گردوغبار داخل آن‌ها را کاملا تمیز کنیم تا از موتور دستگاه مراقبت نماییم.

-         فضای بین صفحه نگهدارنده دستگاه‌های اوربیتال و پوشش لاستیکی پشت آن، باید همیشه مقداری گریس دی‌الکتریک داشته باشد تا بکینگ پلیت حرکت راحت‌تری داشته باشد. یکی از مواردی که هنگام خرید دستگاه‌هایی مانند روپس و فلکس برای مشتریان پیش می‌آید این است که چرا دور سر دستگاه مقداری چربی حس می‌شود و به اشتباه موجب نگرانی آن‌ها می‌گردد. اما در واقع این روغن‌کاری توسط کارخانه انجام گرفته و باید به صورت مداوم (حداقل ماهی یکبار)توسط مشتری نیز نیز انجام گیرد.  تنها کافیست یکی دو قطره گریس دی‌الکتریک یا روغنی با همین ویسکوزیته پشت صفحه نگهدارنده ریخته و صفحه را بچرخانید تا روغن به‌خوبی در فضای بین صفحه نگهدارنده و پوشش لاستیکی قرار گیرد.