0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
لامبورگینی فروش لامبورگینی اوراکان به ۲۰ هزار دستگاه رسید!

از سال ۲۰۱۴ که لامبورگینی اوراکان به بازار آمده است، تغییرات زیادی را تجربه کرده و رکوردهای پیست‌های زیادی را به آتش کشیده است. حال نیز لامبورگینی اعلام کرده است که پس از هشت سال، این سوپراسپرت به نقطهٔ عطف مهمی یعنی تولید بیست هزارمین دستگاه رسیده است. اوراکان شماره ۲۰ هزار که متعلق به خریداری در موناکو است، یک STO به رنگ خاکستری مات است.

در طول سال‌ها، اوراکان نسخه‌های مختلفی به خود دیده و به سلاحی برای پیست تبدیل شده است. به لطف آئرودینامیک هوشمندانه در نسخهٔ پرفورمانته، این سوپرکار ایتالیایی توانست رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را بشکند. رئیس و مدیرعامل لامبورگینی «استفان دومنیکالی» در مورد اوراکان می‌گوی

در زمان رونمایی، گفتیم که لامبورگینی با اوراکان در حال نوشتن فصل بعدی در تاریخ بزرگ خود است. اوراکان از زمان عرضهٔ خود، تکاملی در طراحی، دانش فنی، ماجراهای رانندگی، رکوردهای پیست و رکوردهای فروش را ارائه کرده است

از زمان عرضهٔ اوراکان، آمریکایی‌ها یک‌سوم کل تولید آن را خریداری کرده‌اند و بزرگ‌ترین بازار این خودرو بوده‌اند درحالی‌که بریتانیا و چین هم به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در همین حال، اکثر خریداران، نسخهٔ کوپهٔ اوراکان را انتخاب کرده‌اند و فقط ۲۹ درصد سراغ نسخهٔ روباز رفته‌اند. همچنین ۶۰ درصد از کل اوراکان‌ها از طریق بخش خدمات Ad Personam سفارشی شده‌اند.

جدیدترین عضو خانوادهٔ اوراکان مدل تکنیکا است که به‌تازگی رونمایی شده است. این نسخه‌ای محرک عقب است که برای پیست و جاده طراحی شده و از همان پیشرانهٔ STO استفاده می‌کند. این یعنی در سینهٔ تکنیکا موتور ۵.۲ لیتری V10 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت قرار گرفته است که آن را ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این اما پایان داستان اوراکان نخواهد بود زیرا لامبورگینی قصد دارد طی سال جاری نسخهٔ دیگری از اوراکان را معرفی کند که احتمالاً آفرود محور خواهد بود.