0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی جیلی شینگروی L هیبریدی با قیمت زیر ۲۰ هزار

جیلی از نسخه هیبریدی شینگروی سدان با پسوند L رونمایی کرد. این خودرو هم‌اکنون از قوای محرکه‌ای با ۱۶۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. در حال حاضر جیلی شینگروی با پیشرانه‌های ۱.۵ و ۲ لیتری توربو عرضه می‌شود و قیمت آن از حدود ۱۵ هزار دلار شروع ‌شده و به حدود ۲۰ هزار دلار می‌رسد. انتظار می‌رود قیمت مدل هیبریدی شینگروی L از حدود ۱۶ هزار دلار آغاز شود. باید دانست شینگروی یک سدان میان سایز است که از سال ۲۰۲۰ و بر پایه پلتفرم CMA تولید می‌شود. جیلی می‌گوید حرف L در این خودرو نشان دهنده اشرافیت، سیالیت و آزادی است. در مقایسه با نسخه‌های فعلی، طول و عرض شینگروی L اندکی افزایش یافته اما فاصله بین محوری این سدان تغییری را نشان می‌دهد. در واقع طول/عرض/ارتفاع شینگروی L به ترتیب برابر با ۴۸۲۵/۱۸۸۰/۱۴۶۹ میلی‌متر است و فاصله بین محورها نیز به ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

از نظر ظاهری باید گفت تغییر خاصی در شینگروی L نسبت به نمونه‌های استاندارد اعمال نشده و بخش جلوی خودرو همچنان پذیرای جلوپنجره با نوارهای کرومی عمودی است هرچند تعداد نوارها کاسته شده و لوگوی جیلی نیز با پس‌زمینه‌ای سفید ارتقا یافته است. در بخش عقب نیز طراحی مشابهی با مدل‌های عادی را شاهد هستیم. با ورود به کابین شاهد استفاده از دو رنگ سفید و بنفش خواهید بود. عنصر اصلی طراحی مینیمالیستی کابین یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای پشت آمپرهاست. از دیگر موارد قابل‌ذکر می‌توان به فرمان دی کات، خروجی‌های تهویه مطبوع پنهان نمایشگر مرکزی عمودی را نام برد. اکثر عملکردهای اصلی خودرو نیز در همین نمایشگر مرکزی ادغام شده‌اند.

قوای محرکه هیبریدی جیلی شینگروی L از یک پیشرانه برقی و همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی بکار رفته در شاسی‌بلند گلکسی L7 تشکیل یافته است. این مجموعه حداکثر قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتون متر را ارائه می‌کند. همچنین خبری از شارژ خودرو نیست و بنابراین با یک خودروی پلاگین هیبریدی طرف نیستیم. شایان ‌ذکر است از اول سال جاری میلادی تا انتهای ماه آگوست تعداد ۶۹۴۵۱ دستگاه شینگروی بکار فروش رسیده است. فروش این خودرو تنها در ماه آگوست ۱۰۳۴۵ دستگاه اعلام شده که آن را به یازدهمین سدان و پانزدهمین خودروی پرفروش ماه آگوست چین تبدیل می‌کند.

منبع خبر: پدال