0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
انتشار تصویر دیجیتالی تسلا مدل Y فیس لیفت با الهام از مدل ۳

ظاهراً تسلا در حال کار روی نسخه فیس لیفت از محبوب‌ترین محصول برقی خود یعنی شاسی‌بلند مدل Y است و انتظار می‌رود تولید آن در سال ۲۰۲۴ آغاز شود. به همین خاطر طراحان دنیای خودرو، رندرهای دیجیتالی از چنین خودرویی را منتشر کرده‌اند. نسخه فیس لیفت تسلا مدل Y ظاهراً با نام پروجکت جونیپر شناخته می‌شود و اگرچه جزئیات چندانی از آن در دست نیست اما گفته شده تسلا تماس با تأمین‌کنندگان قطعات این خودرو را آغاز کرده است. با توجه به اطلاعات در دست و همچنین معرفی تسلا مدل ۳ هایلند، می‌توان طراحی شاسی بلند به روز شده این برند را تصور کرد.

 

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی رندرهای مدل Y تازه نفس را با استفاده از چراغ‌های جلو و عقب و همچنین سپر جلوی مدل ۳ هایلند منتشر کرده است. همچنین برای این خودرو رنگ‌های جدید نیز در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ قرمز و خاکستری تیره اشاره کرد. واضح است که این تصاویر رسمی محصول پرفروش تسلا نیستند اما با توجه به شباهت‌های زیادی دو خودروی تسلا انتظار می‌رود مدل Y فیس لیفت نیز کاملاً دنباله‌روی مدل ۳ هایلند باشند.

تسلا مدل ۳ در سال ۲۰۱۷ راهی خط تولید شد و اولین به‌روزرسانی جدی‌اش ۶ سال بعد رخ داد درحالی‌که مدل Y سال ۲۰۲۰ تولید شده است. اگر زمان‌بندی تغییرات این خودرو نیز همانند مدل ۳ باشد بنابراین قدبلند برقی تسلا در سال ۲۰۲۶ فیس لیفت خواهد شد، اما تسلا در حال حاضر برنامه‌های رسمی خود را اعلام نکرده است. فعلاً می‌دانیم که با عرضه مدل ۳ هایلند تسلا محصولات به‌روزی را تولید می‌کند و تنها خودرویی که فیس لیفت نشده مدل Y است. برای یادآوری باید گفت دو خودروی مدل S و مدل X نیز علیرغم سن ۱۱ ساله خود در سال ۲۰۲۱ کاملاً بهبود یافتند. باید منتظر ماند و دید ماسک چه برنامه ای برای محصول پرفروش خود در آینده خواهد داشت.

منبع خبر: پدال