0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید عمده خوشبو کننده کنسروی

خوشبو کننده کنسروی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات خوشبوکننده است که قابلیت استفاده در خانه و خودرو را دارد.

دو برند مطرح تولید خوشبو کننده کنسروی، آرئون بلغارستان و ال اند دی اسپانیا هستند که در اکثر کشورهای دنیا نماینده رسمی فروش دارد. 

خوشبو کننده کنسروی برند Areon مدل Ken در رایحه های مختلف آدامس بادکنکی، بلک کریستال، سیب و دارچین، وانیل، توت سیاه، قهوه، نیو کار، گیلاس و آنتی تنباکو تولید شده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. تولید رایحه یکنواخت با ماندگاری بالا (تا چهار ماه)، تستر لمسی، بدون حساسیت و ارگانیک از ویژگی های این خوشبو کننده بوده و هم چنین میزان و شدت پخش بو توسط دریچه آن قابل تنظیم است.  شما می توانید محصولات خوشبو کننده آرئون را به صورت تکی، کارتن 12 عددی و عمده 144 تایی را با ذکر رایحه های درخواستی خود از کارواکس، نمایندگی areon خریداری نمایید.

 

هم چنین خوشبو کننده های اسپانیایی LD نیز در رایحه های مختلف نعناع کوهی، آب نبات چوبی، شکلات، سیب سبز، موز وحشی، نارگیل، آدامس بادکنکی، کول بلک و پشمک به صورت ارگانیک تهیه شده و بدون ایجاد حساسیت، رایحه مطبوعی را با قدرت زیاد به صورت یکنواخت پخش می نماید. شما می توانید خوشبو کننده های ال اند دی را به صورت تکی، کارتن 18تایی و عمده 162 عددی با انتخاب رایحه های درخواستی خود و با ارزان ترین قیمت از کارواکس خریداری نمایید.