0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی جیپ رانگلر ۴xe جدید، حمله به قلب آفرودرهای بازار!

اهداف الکتریکی سازی محصولات جیپ با معرفی نسخه پلاگین هیبریدی رانگلر ۴xe ادامه می‌یابد.

جیپ رانگلر 4xe

این خودرو که به برادران خود یعنی رنگید ۴xe و کامپس ۴xe ملحق می‌شود از پیشرانه ۲ لیتری توربو و دو پیشرانه الکتریکی سود برده و باتری لیتوم-یونی ۱۷ کیلووات ساعتی آن زیر صندلی‌های عقب جای گرفته است.

جیپ رانگلر 4xe

این قوای محرکه قدرت ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید کرده و بنابراین رانگلر ۴xe گشتاور بیشتری را حتی نسبت به نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی ارائه می‌کند.

باتری این خودرو در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را ارائه می‌کند و حالت رانندگی ویژه این بخش هم با دکمه‌های سمت چپ داشبورد فعال می‌شود. دیگر حالت‌های رانندگی رانگلر ۴xe نیز شامل موارد هیبریدی و eSave هستند که این آخری باعث می‌شود انرژی باتری برای استفاده‌های بعدی ذخیره شود. این خودرو همچنین از سبک رانندگی تک پدالی پشتیبانی می‌کند.

جیپ رانگلر 4xe

رانگلر ۴xe با ۱۰ رنگ بدنه عرضه شده و دارای عناصر آبی‌رنگ در بدنه می‌باشد. نسخه خشن‌تر روبیکان هم از برچسب‌های روی کاپوت، نشان‌های روی بدنه و قلاب‌های بکسل جلو و عقب سود می‌برد.

کابین خودرو همچنان برای ما آشنا بوده اما خب رانگلر ۴xe دارای پشت آمپرهای جدید و منوهای خاص سیستم اطلاعات سرگرمی می‌باشد. به این موارد باید دوخت های آبی‌رنگ را نیز اضافه کرد.

این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی قرار است از سال آینده وارد بازارهای آمریکا، اروپا و چین شود. سه نسخه از رانگلر پلاگین هیبریدی با نام های ۴xe، صحرا ۴xe و روبیکان ۴xe در دسترس خواهد بود که دو تای اولی به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک، اکسل‌های سولید دانا، جعبه انتقال دو سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود هستند درحالی‌که مدل روبیکان علاوه بر موارد قبلی از سیستم Rock-Trac، لوکرهای اکسل جلو و عقب و… سود می‌برد.

این خودرو با برخی وسایل جانبی رسمی همچون کیت افزایش ارتفاع ۲ اینچی، سپرهای آفرود، چراغ‌های تریل و رینگ‌های متفاوت در دسترس خواهد بود.

 

[دانلود ویدئو]