0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی تویوتا هایلندر 2021 بازار اروپا

وبسایت پدال: همین چند هفته پیش بود که بررسی تخصصی تویوتا هایلندر در پدال منتشر شد اما این مدل مختص بازار آمریکا بود. هم‌اکنون نسخه اروپایی هایلندر نیز معرفی شده و این خودرو به زودی وارد قاره همیشه‌سبز خواهد شد. ژاپنی‌ها از نسخه هفت‌نفره این خودرو رونمایی کرده‌اند و آن را اوایل سال آتی وارد اروپا خواهند کرد.

شاسی‌بلند سه ردیفه تویوتا به طیف وسیع قدبلندهای تویوتا در اروپا یعنی C-HR، راو 4 و یاریس کراس جدید خواهد پیوست. این خودرو از پلتفرم GA-K استفاده کرده و تقریباً مشابه مدل آمریکایی است.

تویوتا ابعاد و تناسبات این خودرو را منتشر کرده و از این نظر تفاوتی بین هایلندر آمریکا و اروپا وجود ندارد. از جمله مشخصات این خودرو می‌توان به فضای بار 658 لیتری اشاره کرد که با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به 1909 لیتر افزایش پیدا می‌کند.

مشتریان اروپایی فقط امکان انتخاب هایلندر هیبریدی را خواهند داشت. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی و دو پیشرانه الکتریکی و باتری نیکل-فلز هیدرید قرار گرفته است. قدرت این مجموعه برابر با 244 اسب بخار بوده و مصرف سوخت متوسط آن 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. تویوتا می‌گوید آلایندگی 146 گرمی دی‌اکسید کربن این خودرو در هر کیلومتر نشان دهنده‌ی بهترین نسبت قدرت به آلایندگی در کلاس خود می‌باشد.

از نظر ایمنی، هایلندر با بسته ایمنی تویوتا عرضه خواهد شد که شامل سیستم پیشگیری از برخورد با دستیار فرمان فعال، کروز کنترل تطبیقی، دستیار تشخیص علائم جاده‌ای، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار و… است.