0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی تویوتا آوالون ۲۰۲۱ با تغییرات تکنولوژی و فنی جدید

شورولت و فورد از بازار سدان های بزرگ خارج شده‌اند اما تویوتا اصلاً عقب نکشیده و حتی اقدام به بهبود آوالون ۲۰۲۱ نیز کرده است.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت این خودرو با تریم جدید نایت شید ادیشن معرفی شده است. این مدل بر پایه نسخه XSE شکل گرفته و دارای جلوپنجره، آینه‌بغل‌ها و اسپویلر عقب مشکی‌رنگ می‌باشد.

البته آوالون نایت شید ادیشن علاوه بر قطعات یاد شده از تریم مشکی‌رنگ در پنجره‌ها، دستگیره‌های درب و آنتن بال کوسه‌ای بهره برده است. رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح مشکی نیز تکمیل کننده تغییرات ظاهری هستند.

البته خبر مهم‌تر برای این خودرو اضافه شدن سیستم چهار چرخ محرک سفارشی در تریم های XLE و لیمیتد می‌باشد. این سیستم می‌تواند تا ۵۰ درصد گشتاور پیشرانه را به چرخ های عقب فرستاده و تأثیر قابل‌توجهی روی بهبود کشش خودرو در مسیرهای لغزنده بگذارد.

مدل‌های مجهز به سیستم چهار چرخ محرک از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده است.

خریدارانی که به دنبال پرفورمنس بهتر هستند می‌توانند مدل آوالون TRD را انتخاب کنند که تغییر خاصی نسبت به قبل نداشته اما انیمیشن جدیدی با استارت خودرو روی صفحه‌نمایش نقش می‌بندد. همچنین لاستیک‌های تابستانی جدید نیز به عنوان یک آپشن در دسترس هستند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متر است. سیستم اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر و ترمزهای قوی‌تر از دیگر ویژگی‌های آوالون TRD هستند. این خودرو همچنین دارای کیت بدنه شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی اسپورت و دیفیوزر عقب است.

در آوالون هیبرید ۲۰۲۱ نیز بجای باتری نیکل متال هیدرید قبلی از نسخه مدرن لیتیوم-یون استفاده شده است. این خودرو همچنین دارای سیستم هشدار عابران است که در سرعت‌های پایین صدای خاصی را تولید می‌کند.

نیروبخش آوالون هیبرید پیشرانه ۲.۵ لیتری و دو واحد الکتریکی است که قدرت کل ۲۱۵ اسبی تولید می‌کنند.

تکمیل کننده تغییرات خانواده آوالون در مدل سال ۲۰۲۱ رنگ‌های جدید و پوشش‌های کابین متنوع است. این خودرو همچنین به اندروید اتو و پورت‌های USB-C مجهز شده است.