0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی بیوک انکور ۲۰۲۱، ساده‌سازی با حذف دو تریم

خانواده بیوک انکور برای مدل ۲۰۲۱ خود با کاهش تعداد اعضا مواجه می‌شود. این خودرو با حذف دو تریم خود فقط با دو تریم باقی مانده در دسترس خواهد بود.

مدل‌های فول اسپورت تورینگ و اسنس دیگر در دسترس نبوده و فقط مدل‌های پایه و پریفرد برای مدل ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد. خبر خوب اینکه تغییری در قیمت‌ها رخ نداده و مدل پایه قیمت ۲۴۱۹۵ دلاری دارد درحالی‌که برخی خرید نسخه چهار چرخ محرک پریفرد باید ۲۶۲۱۵ دلار پرداخت کنید.

بیوک انکور

اگرچه این خبر برای خریداران خوب است اما آن‌هایی که خواهان تجهیزات لوکس‌تر مدل‌های فول قبلی هستند باید دیگر مدل مرتبط یعنی انکور GX را انتخاب کنند.

انکور GX تفاوت‌های زیادی نسبت به انکور استاندارد داشته و محصولی جدیدتر و بزرگ‌تر است که از زبان طراحی جدید بیوک سود می‌برد. انکور GX سال پیش در چین معرفی شده درحالی‌که انکور استاندارد تنها در چین عرضه خواهد شد و مدلی که برای بازار آمریکا باقی می‌ماند همان نسخه مسن کنونی است.

اما بزرگ‌ترین مزیت انکور قدیمی قیمت آن است. انکور GX قیمتی ۲۵۱۹۵ دلاری تا ۳۱۵۹۵ دلاری داشته و بنابراین افرادی که انکور قدیمی‌تر را نمی‌پسندند باید بهای بیشتری را برای انکور GX بپردازند.

بیوک انکور

اما از نظر قوای محرکه نیز تفاوت‌های زیادی بین انکور و انکور GX وجود دارد. نسخه استاندارد این خودرو با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو که قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود درحالی‌که انکور GX مدل ۲۰۲۱ از دو پیشرانه با قدرت ۱۳۷ تا ۱۵۵ اسب بخار سود می‌برد.