0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قیمت و مشخصات هوندا سیویک تایپ R لیمیتد ادیشن

هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۳۷۴۹۵ دلاری وارد نمایندگی‌های این برند در آمریکا شده است.

قیمت این خودرو ۵۰۰ دلار بیشتر از مدل سال پیش بوده اما به نظر نمی‌رسد که تغییری در آن رخ داده باشد چراکه این خودرو همچنان به‌روزرسانی‌های متعدد تایپ R مدل ۲۰۲۰ را به همراه دارد.

البته خبر مهم اینکه سیویک تایپ R لیمیتد ادیشن با سقف تولید ۶۰۰ دستگاه در آمریکا عرضه می‌شود. قیمت این خودرو از ۴۳۹۹۵ دلار آغاز خواهد شد و بنابراین این خودروی سفارشی ۶۵۰۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد خواهد بود.

این تفاوت قیمتی قابل‌توجهی بوده اما لیمیتد ادیشن دارای رنگ بدنه زرد خاص با سقف، آینه‌ها و ورودی‌های کاپوت مشکی‌رنگ است. خریداران همچنین شاهد یک پلاک شماره‌دار در کنسول مرکزی خواهند بود.

تغییرات تایپ R لیمیتد ادیشن به این موارد محدود نیستند زیرا این خودروی متمرکز روی پیست ۲۰.۹ کیلوگرم سبک‌تر از مدل استاندارد بوده و مهندسان برای دستیابی به این هدف از رینگ‌های سبک‌وزن BBS و لاستیک‌های میشلین کاپ ۲ استفاده کرده‌اند. این خودرو همچنین از متریال سرکوب‌کننده صدای کمتری استفاده کرده و فاقد مواردی همچون پوشش محفظه بار، ورودی‌های هوای گرم عقب و برف‌پاک‌کن عقب می‌باشد.

جدای از تغییرات یاد شده، سیستم دامپر اکتیو هم دوباره برنامه ریزی شده تا از مزیت رینگ‌های سبک‌وزن و لاستیک‌های چسبنده‌تر به‌طور کامل استفاده شود. فرمان خودرو نیز برای هماهنگی با رینگ‌های جدید بازنگری شده است.

چیزی که تغییر نکرده پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوست که همچنان قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های جلو منتقل می‌شود.