- abcd efgh ijkl mnop qrst uvwx yz
افزایش نمایشگاههای فروش موتورسیکلت در سطح پایتخت، خود نشانگر افزایش تقاضا برای وسیله نقلیهای به نسبت ارزانتر، سریعتر و بیدردسرتر از خودروست. همچنین در ایران با توجه به سهمیه بندی بنزین و ترافیک سنگین شهری و همچنین مهم بودن قیمت برای خریداران بسیاری به دنبال خرید یک موتورسیکلت هستند تا بتوانند به راحتی از چنگال ترافیک شهرهای بزرگ مثل تهران در برخی از ساعات هنگام رفتن به محل کار یا بازگشت از آن بگریزند. البته برخی نیز به امرار معاش از طریق موتورسیکلت میپردازند.
هزینه های نگهداری از موتورسیکلت نیز به شکل چشمگیری کمتر از خودروست٬ در واقع وقتی یک خودرو به خیابان میآید با یک تصادف ساده اگر یک چراغ آن بشکند یا یک سپر آن آسیب ببیند، باید هزینهای معادل یک دستگاه موتورسیکلت را راننده یا مالک خرج کند تا بتواند آن چراغ یا سپر را تعویض کند.
با توجه به آمار، طی پنج سال گذشته سهم بازار تهران از خودروهای تولید و عرضه شده در کشور اوج گرفته است و تقریبا میانگین فروش از ۱۸ درصد میانگین سالیانه تا سال ۱۳۹۵، به ۴۳ درصد در سال ۱۳۹۹ رسیده است.
به سال ۱۳۵۷ باز میگردیم زمانی که کمپانی هوندا ژاپن موتور سیکلتی را وارد بازار ایران کرد که CG 125 نام داشت این موتورسیکلت که بسیار موفق بود با توجه به قابلیت هایی که داشت تا به امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و شرکتهای زیادی در ایران تاکنون به تولید این محصول روی آورده اند. این موتور سیکلت یکی از مشهور ترین و پرفروش ترین موتور سیکلت باز ایران است. این موتور سیکلت به دلیل استهلاک پایین و لوازم یدیکی ارزان و فراوان بسیار پر طرفدار بود.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت جدید انواع موتورسیکلت های طرح هوندا CG در بازار در واپسین روزهای خرداد ۱۴۰۰: