0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بنتلی مولینر بَِِکلار، بهترین حالت لذت بردن از خودرویی لوکس و روباز!

بنتلی مولینر به عنوان قدیمی‌ترین کمپانی کوچ بیلدینگ دنیا بازهم دست به کار شده است. اینبار شاهد تولید یک رودستر زیبا با نام بنتلی مولینر بکلار هستیم که تنها به تعداد ۱۲ دستگاه تولید خواهد شد؛ اما باید دانست تمامی این خودروها پیش از این فروخته شده‌اند.

هر خودرو به وسیله دستان هنرمند مهندسان بنتلی مولینر در انگلستان و دقیقاً مطابق میل خریدار ساخته خواهد شد تا محصولی فوق‌العاده انحصاری و منحصربه‌فرد تولید شود. نام این خودرو از دریاچه‌ای در مکزیک گرفته شده است. پیش از این نیز نام بنتلی بنتایگا از بخش‌هایی در جزایر قناری گرفته شده بود.

بکلار اولین محصول از بخش جدید کوچ بیلد بنتلی مولینر است هرچند بسیاری از خودروهای کوچ بیلد آتی این شرکت در این بخش تولید خواهند شد. این خودرو تنها دارای دو صندلی بوده و خبری از سقف نیست. پس بهتر است مالکان یک جفت چتر را با خود به همراه داشته باشند!

این خودروی جدید از برخی ویژگی‌های EXP 100 GT کانسپت بهره برده که از جمله آن‌ها می‌توان به برخی متریال پایدار همچون رنگ بدنه و چوب قدیمی ۵ هزارساله اشاره کرد.

همه‌ی این موارد قابل‌تحسین هستند؛ اما در بخش قوای محرکه نیز خبرهای زیادی وجود دارد زیرا بنتلی مولینر بکلار از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار، گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک فعال سود می‌برد. این سیستم می‌تواند گشتاور را در صورت نیاز بین اکسل‌های جلو و عقب تقسیم کند. سیستم چهار چرخ محرک در شرایط عادی نیرو را به چرخ های عقب می‌دهد تا به این ترتیب راندمان خودرو بالاتر رفته و دینامیک رانندگی بسیار بالایی ایجاد شود.

از نظر زیبایی‌شناسی نیز این خودرو برخی ویژگی‌های EXP 100 GT را قرض گرفته و همان عناصر طراحی تحریک کننده را دارد. این خودرو فاقد پانل‌های بدنه‌ی مشترک با سایر محصولات تولیدی بنتلی می‌باشد. در واقع تنها قطعه‌ی بیرونی مشترک با محصولات این برند دستگیره درب‌ها هستند که از بنتلی کانتیننتال GT گرفته شده‌اند.

داخل کابین علاقه‌ی مهندسان به رعایت جزئیات دیده می‌شود. در این بخش از الگوی منحصربه‌فردی در ورودی‌های هوا، بلندگوها و کنترل‌های کنسول مرکزی استفاده شده است. عناصر برنزی تیره و تیتانیومی مشکی ترکیب پیچیده‌ای داشته و به همه این موارد باید چرم و چوب فراوان را اضافه کرد.

آدریان هالمارک مدیرعامل بنتلی می‌گوید بکلار یک بنتلی برجسته و نادر است و تفسیری فوق‌العاده از یک گرندتورر روباز و لاکچری می‌باشد.