0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
انتشار اولین تصاویر رسمی از فیس‌لیفت جنسیس G70

جنسیس اولین تصاویر رسمی از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان G70 را منتشر کرده که ظاهری جالب و متناسب با زبان طراحی کنونی این شرکت را نشان می‌دهد. به همین دلیل، در جلوی خودرو چراغ‌های چهارتایی جنسیس به چشم می‌خورند که به این سدان کامپکت نمای کاملاً اسپرتی بخشیده‌اند. در این قسمت همچنین امضای جنسیس یعنی جلوپنجرهٔ تاجی شکل و ورودی‌های هوای پایینی جدید و بزرگ‌تری هم دیده می‌شود.

در پروفیل جانبی G80 تغییرات اندکی صورت گرفته اما پشت چرخ‌های جلو خروجی‌های هوای جدیدی به چشم می‌خورد. G70 مدل ۲۰۲۲ در عقب نیز به چراغ‌های چهارتایی که از بال‌های گشودهٔ لوگوی جنسیس الهام گرفته‌اند مجهز شده و یک دیفیوزر همرنگ بدنه با سر اگزوزهای بیضی‌شکل هم از دیگر ویژگی‌های جدید آن هستند.

بزرگ‌ترین تغییر در داخل خودرو، نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که از به‌روزرسانی از طریق اینترنت، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. جنسیس همچنین در اینجا پد شارژر بی‌سیم که قبلاً عمودی بود را به‌صورت افقی نصب کرده است. غیرازاین موارد، دیگر قسمت‌های کابین G70 مدل ۲۰۲۲ نسبت به قبل بدون تغییر به نظر می‌رسند.

جنسیس فعلاً اطلاعاتی در مورد فیس‌لیفت G70 منتشر نکرده و بنابراین مشخصات رسمی پیشرانه‌های آن هنوز مشخص نیست ولی بااین‌حال میدانیم که پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر پایهٔ آن با یک موتور جدید ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو جایگزین می‌شود که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانهٔ قوی‌تر ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو اما به‌احتمال‌زیاد بدون تغییر باقی خواهد ماند درحالی‌که متأسفانه گیربکس دستی حذف می‌شود. برند لوکس هیوندای زمان معرفی کامل و عرضهٔ G70 جدید به بازار را اعلام نکرده است.