0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رونمایی از لکسس RC F فوجی اسپیدوی ادیشن ۲۰۲۱

در سال ۲۰۱۴ بود که لکسس نسخه اسپورت F از خودروی دو درب RC را برای رقابت با سوپر استارهای بازار یعنی ب ام و M4، مرسدس-ای ام جی C63 و آئودی RS5 تولید نمود. در سال ۲۰۲۰ نسخه تراک ادیشن این خودرو به منظور برطرف کردن کمبودهای RC F پدیدار شد و ژاپنی‌ها حالا اقدام به معرفی مدل سفارشی RC F فوجی اسپیدوی ادیشن کرده‌اند. درست همانند مدل تراک ادیشن سال پیش تنها ۶۰ دستگاه از این خودروی اسپورت تولید خواهد شد.

مدل فوجی اسپیدوی ادیشن که ادای احترامی به این پیست مسابقه مشهور می‌باشد دارای بهبودهای زیادی در بخش پرفورمنس می‌باشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی این خودرو تغییری نداشته و همچنان قدرت ۴۷۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متری تولید می‌کند. از جمله بهبودهای این خودرو می‌توان به کاهش وزن حداکثری، ترمزهای کربن سرامیکی برمبو، اگزوز تیتانیومی، قطعات فیبر کربنی زیاد در بخش آئرودینامیک و… اشاره کرد. لکسس مدعی است شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت RC F فوجی اسپیدوی ادیشن در ۳.۹۶ ثانیه ثبت می‌شود.

تنها دو رنگ ساتین بلست و خاکستری برای این خودرو در دسترس است که رنگ ساتین بلست برای اولین بار در محصولات لکسس عرضه شده و رنگی نیمه مات است که با فرایند رنگ‌آمیزی سفید منحصربه‌فردی کامل می‌شود. این خودرو همچنان ظاهر مات خود را حفظ کرده اما لکسس می‌گوید از دوام کافی برای شستن خودرو در کارواش‌های خودکار برخوردار است. داخل کابین نیز صندلی‌های چرمی با عناصر آلکانترا و فیبر کربن دیده می‌شوند. هر مدل با ساعت تولید محدود و ویژه که دارای دوخت قرمز در بند خود است عرضه می‌شود.

ورود به مدل سال جدید با تجهیزات جدیدی هم برای RC F همراه بوده است. این خودرو هم‌اکنون با اندروید اتو و اپل کارپلی و آمازون الکسا در دسترس بوده و از دیگر تجهیزات استاندارد RC F 2021 می‌توان به پایش نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، آینه‌های گرم شونده و صندلی حافظه‌دار راننده اشاره کرد. لکسس اشاره‌ای به قیمت این خودرو نکرده است.