0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید اقساطی تجهیزات دیتیلینگ و محصولات شوینده مراقبتی خودرو از اسنپ‌پی در کارواکس

کارواکس به عنوان اولین شرکت تخصصی و تنها مرکز جامع دیتیلینگ و زیبایی خودرو در ایران از سال 1392 به صورت رسمی فعال است.حال در تابستان 1403 با تلاش بی وقفه همکارانمان در واحد پشتیبانی، مفتخر به اعلام این هستیم که امکان خرید اقساطی تمامی محصولات دیتیلینگ در سایت کارواکس را از طریق درگاه اسنپ‌پی برای شما مشتریان عزیز فراهم کردیم.

همچنین کارواکس اولین شرکتی است که در اسنپ پی امکان خرید اعتباری تمامی محصولات و تجهیزات تخصصی دیتیلینگ خودرو را فراهم کرده است.شما میتوانید بدون محدودیت هر محصولی که برای مراقبت و نگهداری خودرو مد نظر دارید را انتخاب و از طریق اسنپ‌پی به صورت اقساطی تهیه کنید.

نحوه خرید از اسنپ‌پی

  •          لمس گزینه سرویس اقساطی اسنپ‌پی و ورود به صفحه اصلی
  •          انتخاب فروشگاه در صفحه اصلی اسنپ‌پی
  •          انتقال به ‌وب‌سایت فروشگاه
  •          اضافه کردن کالا به سبدخرید در وب‌سایت فروشگاه
  •          تکمیل اطلاعات مربوط به نشانی، شیوه و زمان ارسال
  •          انتخاب گزینه «پرداخت با اسنپ‌پی» در صفحه صورت‌حساب فروشگاه
  •          وارد کردن شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت نام کرده‌اید
  •          مشاهده جزئیات اطلاعات اقساط
  •          پرداخت یک‌چهارم مبلغ پس از تایید شماره موبایل 

سوالات متداول 

سرویس اعتباری اسنپ‌پی چیست؟

سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت، خدمات پزشک و مشاور و سفارش از داروخانه بدون داشتن موجودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از تاریخ استفاده تا پایان هر ماه فرصت دارید تا صورت‌حساب خود را تسویه کنید.

 

چگونه میتوان سرویس اعتباری خود را فعال کنم؟

سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال می‌شود.

اگر کاربر واجد شرایط هستید، برای فعال‌سازی این قابلیت، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

توجه داشته باشید سرویس اعتباری پس از فعال‌سازی روش پرداخت پیش فرض شما خواهد شد. هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را، در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید، همچنین امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد و می‌توانید از روش‌های پرداخت دیگری که راحت‌تر هستند استفاده کنید.

 

آیا استفاده از سرویس اعتباری هزینه اشتراک دارد؟

در حال حاضر برای استفاده از سرویس اعتباری حق اشتراکی دریافت نمی‌شود و رایگان است

 

چرا برای فعال‌سازی سرویس اعتباری کد ملی لازم است؟

کد ملی شما با حفظ شرایط محرمانگی برای احزار هویت و تطبیق با شماره موبایلتان استفاده می‌شود

چگونه می‌توانم از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اسنپ استفاده کنم؟

سرویس اعتباری یکی از روش‌های پرداخت است. کافی است وارد سرویس‌هایی که امکان استفاده از سرویس اعتباری را دارند شوید و اگر اعتبار کافی داشته باشید، می‌توانید از این اعتبار برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اسنپ استفاده کنید.

 

چگونه می‌توانم صورت‌حساب اعتباری‌ام را تسویه کنم؟

برای تسویه‌حساب، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو  وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورت‌حسابتان، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید، با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد.

 

چگونه می‌توانم موجودی سرویس اعتباری‌ام را ببینم ؟

بعد از فعال‌سازی سرویس اعتباری، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق می‌گیرد. برای دیدن کل اعتبار دوره و همچنین موجودی قابل استفاده خود، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو  وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. در صفحه اصلی برنامه یا قسمت دیدن جزییات، کل اعتبار دوره و موجودی فعلی قابل مشاهده است.

 

چگونه می‌توانم مهلت پرداخت سرویس اعتباری‌ام را ببینم ؟

زمان تسویه حساب سرویس اعتباری در پایان همان ماه شمسی است. برای اطلاع از مهلت پرداختتان می‌توانید در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو  وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید.

اگر تا پایان دوره نتوانم از تمام موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنم، باقی‌مانده آن چه می‌شود؟

تا پایان دوره تعیین شده فرصت دارید از موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنید. توجه داشته باشید، با تمام شدن دوره، موجودی باقی‌مانده قابل انتقال به ماه بعد نخواهد بود.

 

چگونه می‌توانم قرارداد خود را تمدید کنم؟

قرارداد شما پس از تمام شدن دوره و در صورت پرداخت به موقع صورت‌حساب به صورت خودکار فعال می‌شود. برای تمدید قرارداد هزینه‌ای دریافت نمی‌شود

 

از کجا می‌توانم تاریخچه سفارش‌های خود را با سرویس اعتباری ببینم؟

به بخش «سفارش‌ها» بروید تاریخچه همه سفارش‌های شما با استفاده از سرویس اعتباری در این قسمت قابل مشاهده است.

 

از کجا می‌توانم فهرست صورت‌حساب‌های پرداخت‌شده خود را ببینم؟

به بخش «فهرست پرداخت‌ها» در اطلاعات کاربری برنامه سرویس اعتباری بروید. فهرست صورت‌حساب‌های پرداخت‌شده شما در این قسمت قابل مشاهده است.

 

اگر هزینه‌های مربوط به اسنپ از موجودی سرویس اعتباری‌ام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت نمی‌توانید از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده کنید. اما نگران نباشید با پرداخت بدهی تا قبل از تاریخ سررسید، موجودی‌تان دوباره به سقف اعتبار اولیه می‌رسد و در صورت داشتن موجودی کافی می‌توانید دوباره از سرویس اعتباری استفاده کنید.

 

اگر صورت‌حسابم را در موعد مقرر پرداخت نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟

تاریخ سررسید شما پایان هر ماه شمسی است اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد. این بدان معناست که آخرین مهلت پرداخت صورت‌حساب بدون جریمه دیرکرد (وجه التزام) تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این بازه ۵ روزه، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداخت‌نشده به عنوان جریمه دیرکرد محاسبه و به مبلغ صورت‌حساب شما اضافه می‌شود و به ازای هر ماه دیرکرد این مبلغ دوباره محاسبه و به جریمه دیرکرد ماه قبل اضافه می‌شود. اما نگران فراموشی پرداخت صورت‌حساب خود نباشید هر ماه از روش‌های مختلف مانند پیامک و اعلان‌ها موعد تسویه به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت بی‌توجهی به پرداخت در موعد مقرر با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، علاوه بر اینکه دیگر نمی‌توانید از سرویس اعتباریتان استفاده کنید و بدهکار می‌شوید، اطلاعات شما به عنوان مشتری بد‌حساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه می‌شود.

 

برای بیان سوالات، نظرات و مشکلات خود با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

برای بیان سوالات، نظرات و مشکلات خود می‌توانید با پشتیبانی به شماره ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
یا از طریق پشتیبانی آنلاین (چت) در اپلیکیشن اسنپ‌پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

چگونه می‌توانم سرویس اعتباری‌ام را غیرفعال کنم؟

در حال حاضر، امکان غیر فعال‌سازی سرویس اعتباری در اپلیکیشن وجود ندارد، ولی اگر از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده نکنید و یا روش پرداخت پیش‌فرض خود را تغییر دهید برای شما صورت‌حسابی صادر نمی‌شود