سرامیک خودرو و واکس

معرفی 3 واکس داشبورد پرفروش سال 1402

داشبورد خودرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخل کابین است که نقش اساسی در حفظ زیبایی خودرو دارد. تغییر رنگ، سفیدک زدن، آفتاب‌سوختگی، ترک خوردگی و ... از جمله آسیب‌هایی است که ممکن است به مرور زمان و در اثر عدم نگهداری صحیح یا استفاده از محصولات بی‌کیفیت رقم بخورد.

اشتراک گذاری

اشبورد خودرو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داخل کابین است که نقش اساسی در حفظ زیبایی خودرو دارد. تغییر رنگ، سفیدک زدن، آفتاب‌سوختگی، ترک خوردگی و ... از جمله آسیب‌هایی است که ممکن است به مرور زمان و در اثر عدم نگهداری صحیح یا استفاده از محصولات بی‌کیفیت رقم بخورد. در نتیجه با استفاده از واکس داشبورد مناسب می‌توان همیشه یک داشبورد تمیز، سالم و بنا به سلیقه خود براق یا مات را داشته باشید. یک واکس داشبورد خوب، علاوه بر قدرت تمیزکنندگی و خاصیت محافظت‌کنندگی، باید غیر سیلیکونی بوده و گرد و خاک را به خود جذب نکند.

در ادامه به معرفی 3 واکس داشبورد پرفروش سایت کارواکس در سال 1402 می‌پردازیم:

واکس داشبورد نچرال شاین مگوایرز

اسپری واکس داشبورد نچرال شاین مگوایزر با نام لاتین Meguiars Natural Shine یک محصول چند کاره است که با فرمولاسیون غیر چرب خود علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، براقیت طبیعی و محافظت طولانی‌مدت را برای داشبورد خودرو ایجاد می‌نماید. این محصول رنگ طبیعی را به سطوح پلاستیکی داخل خودرو بر‌می‌گرداند و غلظت آن نیز به‌گونه ای است که در مقایسه با محصولات مشابه، میزان مصرف را کاهش می‌دهد. رایحه بسیار خوش و محافظت طولانی‌مدت در برابر نور خورشید نیز از دیگر ویژگی‌های واکس داشبورد 500 میلی‌لیتری مگوایرز است.

واکس داشبورد مگوایرز Natural Shine

2- واکس داشبورد و محافظ سطوح پلاستیکی نانو Labocosmetica Hydra

واکس داشبورد سطوح پلاستیکی نانو Labocosmetica Hydra، یک واکس چند منظوره است که برای تمام سطوح داخلی و خارجی خودرو ( پلاستیکی، چرم و وینیل) کاربرد دارد. این محصول از کمپانی ایتالیایی  Labocometica، برای احیای رنگ سطوح، بسیاربی نظیر است، که در کنار این بازسازی رنگ، جنبه محافظتی نیز دارد. این محصول، سطوح خودرو را در برابر اشعه مضر فرا بنفش خورشید محافظت کرده و مانع از پوسیدگی و ترک خوردگی آنها می شود.

3-واکس داشبورد کاکپیت سوناکس با اثر مات‌کنندگی

واکس داشبورد کاکپیت سوناکس با نام لاتین Sonax Cockpit Matt Effect علاوه بر تمیزکردن داشبورد از نشستن گرد و غبار بر روی سطوح پلاستیکی داخل خودرو جلوگیری می‌نماید. فرمولاسیون ویژه غیر چرب، مات‌کننده و رایحه منحصر به فرد، واکس داشبورد کاکپیت سوناکس را از محصولات مشابه متمایز می‌نماید.اگر شما هم جز کسانی هستید که به داشتن داشبورد مات و یک رایحه بسیار خوش در داخل خودرو علاقه‌مند هستید، خرید واکس داشبورد 500 میل سوناکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

واکس داشبورد کاکپیت سوناکس

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه