سرامیک خودرو و واکس

5 برند برتر نانوسرامیک خودرو در سال 1401

در این مطلب از کارواکس ابتدا با مفهوم نانو سرامیک آشنا شده و سپس به معرفی پنج برند برتر نانو سرامیک خودرو در سال 1400 می پردازیم. ابتدا خواهیم گفت که نانو سرامیک خودرو چیست و اصلاً چرا باید از پوشش نانو سرامیک استفاده کرد. در بخش بعدی هم برند های معروف و معتبری را معرفی خواهیم کرد که در زمینه نانو سرامیک، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

اشتراک گذاری

در این مطلب از کارواکس، تخصصی ترین مرکز دیتیلینگ خودرو در ایران، ابتدا با مفهوم نانو سرامیک آشنا شده و سپس به معرفی پنج برند برتر نانو سرامیک خودرو در سال 1400 می پردازیم. ابتدا خواهیم گفت که نانو سرامیک خودرو چیست و اصلاً چرا باید از پوشش نانو سرامیک استفاده کرد. در بخش بعدی هم برند های معروف و معتبری را معرفی خواهیم کرد که در زمینه نانو سرامیک، حرف های زیادی برای گفتن دارند. از هر کدام از این برند ها بهترین محصولات نانو سرامیک را پیشنهاد می دهیم. شک نکنید که محصولات پیشنهاد شده از بهترین محصولات نانو سرامیک جهان هستند و می توانند کمک بزرگی به حفظ زیبایی خودرو کنند.

پوشش نانو سرامیک چیست و چه مزایایی برای خودرو دارد ؟

پوشش نانو سرامیک خودرو یک نوع پلیمر مایع می باشد که به خاطر دلایلی که جلوتر به آن اشاره خواهیم داشت، آن را روی بدنه خودرو می ریزند. بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک، این پلیمر مایع بعد از ترکیب شدن با رنگ خودرو، با آن پیوند برقرار می کند و سبب ایجاد لایه ای هیدروفوبیک یا محافظ روی سطح خارجی رنگ بدنه خودرو می شود. لایه ایجاد شده دارای خاصیت آبگریزی می باشد. با این تعریف یک نمای کلی از پوشش نانو سرامیک برایمان ترسیم شده است. حالا باید در مورد دلایل به کار بردن پوشش نانو سرامیک روی بدنه خودرو صحبت کنیم. لایه هیدروفوبیک به وجود آمده بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک، به یک لایه محافظت کننده تبدیل می شود. این لایه از بدنه خودرو در برابر آلودگی ها و گرد و غبار محافظت می کند و علاوه بر محافظت از خودرو، موجب براق و شفاف شدن خودرو هم می گردد.

خاصیت آبگریزی پوشش نانو سرامیک، موجب پیوند آلودگی ها به رنگ خودرو در طولانی مدت می شود. این پوشش به نظافت بدنه خودرو کمک زیادی کرده و از بروز آسیب هایی نظیر از بین رفتن رنگ بدنه توسط اشعه UV و لکه های شیمیایی به وجود آمده از آلودگی های اسیدی، جلوگیری می کند. ذرات ریز نانو در این پوشش، قادر هستند که رنگ بدنه خودرو را ترمیم کنند و هر گونه خط و خشی را از بین ببرند.
جالب است بدانید که خیلی از افراد قبل از خرید خودرو، به فکر پیدا کردن یک پوشش نانو سرامیک با کیفیت از یک برند معتبر و با سابقه هستند. این موضوع نشان می دهد که پوشش نانو سرامیک، چه قدر می تواند به زیبایی خودرو و محافظت از آن کمک کند. توجه داشته باشید سرامیک نانو خودرو در مقابل پولیش های معمولی عملکرد بهتری داشته و دوام بیشتری دارد.

بهترین برند سرامیک خودرو

 5 برند خوش نام در حوزه نانو سرامیک خودرو

1. مایوینچی

مایوینچی یک برند معتبر و متعلق به کشور انگلیس می باشند. این برند با رعایت تمامی استاندارد ها و استفاده از حرفه ای ترین نیرو های متخصص، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند. مایوینچی با ارائه محصولات فوق العاده و منحصر به فرد و ساختار نوین، چهره جدیدی از دیتیلینگ خودرو را به نمایش گذاشته است. بدون شک محصولات نانو سرامیک مایوینچی یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین ها هستند.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل آیانمو Mayvinci Ayanmo Ceramic Coating

پوشش نانو سرامیک آیانمو مایوینچی با فرمولاسیون قدرتمندی که در ساختار خود دارد، پیوند محکمی با بدنه خودرو ایجاد می کند و نتیجه این پیوند محکم، براقیت و درخشندگی فوق العاده سطح بدنه خودرو می باشد. یکی دیگر از مزیت های این محصول نانو خودرو محافظت از بدنه در برابر آفتاب سوختگی می باشد. با شرط نگهداری مناسب از این پوشش نانو سرامیک، این محصول تا 5 سال از بدنه خودرو محافظت خواهد کرد.

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل سی 16 Mayvinci C16 Ceramic Coating

سرامیک بدنه خودرو مایوینچی مدل C16 یکی دیگر از محصولات ارزشمند این برند انگلیسی می باشد. این پوشش با دارا بودن بهترین عملکرد، از رنگ خودرو در برابر آسیب هایی جدی از جمله آسیب های شیمیایی، خط و خش و اشعه UV خورشید محافظت می کند. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول، خاصیت آبگریزی آن است. این پوشش 3 سال عمر خواهد کرد و در طول این 3 سال، همان کیفیت روز اول استفاده را به شما ارائه خواهد داد.

2. مفرا (لابوکاسماتیکا)

مفرا، برند خوش نام ایتالیایی است که با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری، یکی از بهترین برند ها برای محصولات نظافتی خودرو، به ویژه پوشش نانو سرامیک خودرو می باشد. ویژگی بارز مفرا، تنوع بینظیر محصولات آن می باشد. همچنین ظاهر ایده آل و مشتری پسند این برند هم همراه کیفیت بالای محصولات سبب شده است که مفرا به عنوان یکی از 10 برند معتبر لوکس اتومبیل جهان شناخته شود.

 بهترین سرامیک خودرو

کیت پوشش نانو سرامیک خودرو مفرا STC + HPC

یکی از کامل‌ترین کیت های موجود در بازار برای پوشش نانو سرامیک خودرو، کیت پوشش نانو سرامیک خودرو مفرا STC + HPC می باشد. قبل از توضیح درباره این کیت، محتویات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد :

  • سرامیک STC 50 میلی‌لیتری
  • سرامیک HPC 50 میلی‌لیتری
  • پد اجرا کننده سرامیک
  • دستمال مایکروفایبر برای پاک کردن مواد اضافی سرامیک
  • شش دستمال جیر جهت اجرای سرامیک
  • دستکش

در این کیت دو نوع پوشش نانو سرامیک وجود دارد. شما باید از STC به عنوان لایه اول و از HPC به عنوان لایه دوم استفاده کنید. پوشش STC خاصیت درخشندگی، آبگریزی و ضد خش بودن را به ارمغان می آورد. پوشش HPC هم، از بدنه خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و آسیب های شیمیایی محافظت می کند. خاصیت ضد الکتریسیته آن کمک می کند که برای مدت طولانی تری، خودروی شما تمیز بماند.
توجه داشته باشید که می توانید از HPC به عنوان تنها پوشش محافظ هم استفاده کنید. Gianfranco Mattioli بنیان گذار برند مفرا به عنوان فردی خلاق به یک نماد و الگو برای طراحی و ساخت محصولات نظافتی خودرو تبدیل شده است. فرزندان Gianfranco Mattioli، با الگو گرفتن از متد کاری او، بعد از نیم قرن برند لابوکاسماتیکا را ایجاد کردند. این برند مدرن، همانند مفرا، یک برند حرفه ای در زمینه محصولات نظافتی خودرو شناخته می شود.

آماده ساز رنگ برای اجرای نانو سرامیک Labocosmetica Veritas

استفاده از این محصول برای آبگریز کردن بدنه خودرو و قبل از اجرای پوشش نانو سرامیک لازم می باشد. این محصول حرفه ای از برند لابوکاسماتیکا بدون هیچ آسیبی به ظاهر خودرو، بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد. خاصیت آنتی استاتیکی این محصول، موجب دفع گرد و غبار می شود.

3. هندلکس

هندلکس یکی از پرچمداران محصولات مراقبت و نظافت خودرو، به ویژه پوشش نانو سرامیک خودرو می باشد. این برند در لیتوانی و از سال 2007 فعالیت های خود را آغاز کرد. تنوع محصولات، کیفیت بالای ساخت و استفاده از فناوری نانو از برجسته ترین خصوصیات این برند در زمینه دیتیلینگ خودرو به شمار می آید.

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Henldex M3 9H

این پوشش قدرتمند، نقش بسزایی روی درخشندگی و شفایت بدنه خودرو دارد. این محصول برای سطوح پلاستیکی و فلزی به کار برده می شود. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین روش نگهداری شما، این پوشش 2 تا 5 سال، عمر خواهد کرد.

 بهترین مارک نانو سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس Henldex FS60 9H

این محصول مقاومت شیمیایی بالایی دارد و قادر است که خراش های کوچک بدنه را از بین ببرد. ضخامت لایه ایجاد شده پس از اجرای پوشش نانو سرامیک این محصول، حداقل 1000 نانومیکرون می باشد.پوشش نانو سرامیک خودرو هندلکس موجب بازدارندگی از خوردگی، فرسودگی و جذب گرد و غبار می شود.

4. سیستم ایکس

سیستم ایکس یک برند آمریکایی است که بهترین پوشش های نانو سرامیک را به جهان عرضه می کند. این برند در بیش از 20 کشور دنیا دارای نمایندگی است. کیفیت، راز موفقیت این برند است. در ادامه با محصولات ارزشمند سیستم ایکس آشنا خواهیم شد.

سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس مدل دیاموند System X Diamond SS Ceramic Coating

این محصول آمریکایی، خاصیت آبگریزی بالایی دارد. رنگ خودرو را به بهترین شکل ممکن نمایان می سازد و به براقیت و درخشندگی خودرو هم کمک می کند. با وجود این پوشش روی بدنه، عملیات نظافت خودرو خیلی آسان تر انجام خواهد شد. این محصول، با ایجاد خط و خش، روی بدنه خودرو مقابله می کند.

سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس مدل کریستال System X Crystal Ceramic Coating

این محصول حرفه ای از برند سیستم ایکس یکی از بهترین ها برای پوشش نانو سرامیک می باشد که از اثرات زیان آور باران های اسید و مشکلات متعدد دیگر جلوگیری می کند. شفافیت و درخشندگی بهترین ویژگی هایی هستند که این محصول برای خودرو شما به ارمغان می آورد.  

5. سوناکس

سوناکس یکی از با سابقه ترین برند ها در زمینه محصولات مراقبتی و نظافتی خودرو می باشد. این برند آلمانی با استفاده بسته بندی شیک و بهره گیری از محصولات متنوع توانسته است که محصولات خود را به 100 کشور دنیا صادر کند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این برند، کیفیت بالای محصولات آن می باشد.

پوشش نانو سرامیک جدید سوناکس Sonax Profiline Ceramic Coating EVO

پوشش نانو سرامیک سوناکس یک پوشش آبگریز و با دوام است که از رنگ اتومبیل شما در برابر آسیب های گوناگون محیطی مراقبت می کند. بسته این محصول پک کاملی از لوازمی است که برای اجرای پوشش نانو سرامیک به آن ها نیاز خواهید داشت :

  • اسپری آماده ساز رنگ 100 میلی لیتر Evo Prepare
  • اسپری 75 میلی لیتری مرحله اول سرامیک Evo Base Coat
  • اسپری 40 میلی لیتری براق کننده و آبگریز مرحله دوم Evo Gloss Coat
  • سه عدد پد اجرای سرامیک اسفنجی با سطح میکروفایبر
  • یک جفت دستکش نیتریل

با استفاده از اسپری های داخل بسته، سطوح بدنه خودرو آبگریز می شوند. همچنین یک پوشش سخت برای جلوگیری از جذب گرد و غبار و آسیب های شیمیایی تشکیل می شود.

صحبت پایانی

پوشش نانو سرامیک یکی از محصولاتی است که وجود آن برای براقیت و درخشندگی خودرو امری لازم می باشد. مهم این است که شما بتوانید بهترین محصولات برند های شناخته شده و معتبر را جستجو و انتخاب کنید. کارواکس به شما کمک می کند که این کار را راحت تر انجام بدهید.در بخش نظرات، تیم تولید محتوای کارواکس را همراهی کنید. 

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید