0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بی ام و از سرویس خدمات مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی رونمایی کرد.

صنعت خودرو به شدت در حال دگرگونی است و بی‌ام‌و نیز برای عقب نماندن از قافله سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. تکنولوژی هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری در حال ورود به صنعت خودروست تا محصولاتی ایمن‌تر، کاراتر و درعین‌حال مدرن‌تر ارائه شوند. از سیستم‌های کمک‌ راننده پیشرفته گرفته تا سیستم‌های خودران، هوش مصنوعی پیشتاز نوآوری در دنیای خودروست. هم‌اکنون بی‌ام‌و روش دیگری برای استفاده از این تکنولوژی جدید پیدا کرده است.

ژرمن‌ها می‌خواهند گام بعدی را در زمینه سرویس‌های ارائه شده به مشتریان بردارند و به همین خاطر سرویس مراقبت پیشگیرانه را معرفی کرده‌اند که داده‌ها و هوش مصنوعی را با یکدیگر ترکیب می‌کند. این سرویس جدید به خودروهای بی‌ام‌و امکان می‌دهد نیازهای فعلی و قابل پیش‌بینی مشتریان را تشخیص داده و به‌صورت فعال به آن‌ها پاسخ دهند. این تکنولوژی فعلاً در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بی‌ام‌و به بهبود آن جهت عرضه در آینده ادامه می‌دهد.

محصولات بی‌ام‌و برای چندین سال داده‌های مرتبط با سرویس‌های مشتریان را مستقیماً به نمایندگی‌ها ارسال می‌کردند تا به این ترتیب فرایند ارتباط بین مشتریان و نمایندگی‌ها تسهیل شود؛ اما دگرگونی قابل‌توجه صنعت خودرو و استفاده از سرویس مراقبت پیشگیرانه روش جدیدی برای ارتباط با مصرف‌کنندگان خواهد بود. خود شرکت می‌گوید دیگر ارتباط یک‌طرفه‌ای بین مشتری و بی‌ام‌و وجود ندارد و از این به بعدبی‌ام‌و نیز با مشتریان ارتباط خواهد گرفت. اما سرویس موردبحث چه مزیت‌هایی خواهد داشت؟ از طریق آنالیز داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به نیازها و سلایق مشتریان، این سرویس می‌تواند راه‌حل‌هایی ارائه کند. ژرمن‌ها می‌گویند روش دیجیتالی باعث می‌شود مشتریان از طریق کانال‌های موردعلاقه، برنامه موبایلی، اعلان‌های داخل خودرویی، ایمیل، نمایندگی خودروساز و… به اطلاعات موردنیاز خود دست یابند.

سرویس مراقبت پیشگیرانه همچنین تجربه خدمات درازمدت را بهبود می‌بخشد و طیف گسترده‌ای از خدمات شامل پشتیبانی منعطف در طول دوره مالکیت، نکات مهم نگهداری و… را ارائه می‌کند. این سرویس حتی نمایندگی مناسب بی‌ام‌و برای تعمیر و نگهداری خودرو را نیز پیشنهاد می‌دهد. از دیگر امکانات این سرویس می‌توان به گزینه‌های پرداخت آنلاین هزینه‌های تعمیر و خدمات و… اشاره کرد. این خدمت جدید بی‌ام‌و برای تمامی محصولات مجهز به سیستم‌عامل ۷ یا جدیدتر شرکت ارائه می‌شود و برای استفاده از آن مشتریان باید قرارداد کانکتد درایو بی‌ام‌و را فعال کرده و خودروی خود را در برنامه موبایلی بی‌ام‌و یا پورتال ویژه شرکت ثبت نمایند. نهایتاً باید گفت بی‌ام‌و اخیراً برنامه صندلی‌های گرم شونده اشتراکی خود را به دلیل استقبال ضعیف مشتریان لغو کرده است.

منبع خبر: پدال