0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
330 کیلومتر بر ساعت با کوروت 650 اسبی هنسی

وبسایت پدال: شورلت کوروت C8 سوپراسپرت فوق‌العاده‌ای است زیرا پرفورمنس چشمگیری مثل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 2.8 ثانیه‌ای را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌کند. همچنین به گفتهٔ شورلت، این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت 312 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که این هم عدد چشمگیری است اما همه میدانیم که تیونر مشهور آمریکایی یعنی هنسی هیچ‌گاه به اعداد استاندارد کارخانه‌ای خودروها قانع نیست. به همین دلیل، این شرکت با تقویت یک دستگاه کوروت C8 موفق شده با آن به 330 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

هنسی برای اینکه بتواند با کوروت به چنین سرعتی برسد، یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و همین‌طور یک سیستم نیتروناس 135 اسب بخاری روی آن نصب کرده است. این ارتقاءها روی‌هم قدرت کوروت C8 را از 495 اسب بخار استاندارد به 650 اسب بخار رسانده‌اند. همچنین خودرو مورداستفاده برای این کار به پکیج Z51 مجهز است اما اسپویلر عقب آن برداشته شده تا بهتر بتواند هوا را بشکافد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/05/Hennessey-Corvette-4.jpg

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/05/Hennessey-Corvette-3-767x575.jpg

 

هنسی این آزمایش سرعت‌بالا را در کانتیننتال تایر تگزاس انجام داده و برای این کار مهندس سابق جنرال موتورز «جان هاینریسی» پشت فرمان کوروت نشسته است. وی بر توسعهٔ خودروهایی مثل کوروت Z06 و کادیلاک CTS-V نظارت داشته و در حال حاضر به‌عنوان مهندس اصلی پروژهٔ هنسی ونوم F8 در حال فعالیت است. برای اینکه ببینید کوروت C8 هنسی چگونه به سرعت 330 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]