0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
منهارت MH8 800، سریع‌ترین ب‌ام‌و M8 کامپتیشن جهان

وبسایت پدال: ب‌ام‌و M8 کامپتیشن کوپه جدید چقدر سریع است؟ خب این بستگی به عملکرد شما دارد اما تیونر مشهور آلمانی یعنی منهارت به شما می‌گوید در صورت استفاده از پکیج سفارشی M درایور، این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 305 کیلومتر در ساعتی خواهد داشت.

برخی افراد شتاب 2.88 ثانیه‌ای را با این خودرو ثبت کرده‌اند اما منهارت مدعی است محصول تیون شده‌اش می‌تواند شتاب قابل‌توجه 2.6 ثانیه‌ای داشته باشد. ظاهراً این سوپر جی تی برای رسیدن از سرعت 100 به 200 کیلومتر در ساعت به تنها 5.7 ثانیه زمان نیاز داشته و در ویدئوی منتشر شده نیز می‌توانیم دستیابی MH8 800 به سرعت 311 کیلومتر در ساعت را مشاهده کنیم. منهارت می‌گوید این خودرو سریع‌ترین M8 کامپتیشن دنیا می‌باشد.

تیونر موردبحث برای دستیابی به این عملکرد فوق‌العاده اقدام به دست‌کاری نیروگاه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو کرده و قدرت 811 اسب بخاری و گشتاور 1050 نیوتون متری را از آن بیرون کشیده است. این کار با نصب کیت توربوشارژر و اینترکولر جدید و بازنگری در ECU انجام شده است. شایان ذکر است نسخه استاندارد M8 کامپتیشن قدرت 616 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری داشته و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک وظیفه رساندن این قدرت به چرخ ها را بر عهده دارند.

یک سیستم اگزوز افترمارکتی نیز توسط منهارت تهیه شده و دارای خروجی‌های کربنی یا سرامیکی می‌باشد. ارتفاع خودرو نیز به لطف فنرهای KW حدود 30 میلی‌متر پایین آمده است. ترمزهای کربن سرامیکی نیز قابل سفارش است.

در بحث طراحی، M8 کامپتیشن کوپه منهارت پذیرای آپرون جلو، اسپویلر لبه‌ای عقب و دیفیوزر فیبر کربنی شده است. نوارهای طلایی رنگ نیز در تضاد با رنگ مشکی بدنه بوده و تکمیل کننده این طرح نیز رینگ‌های 21 اینچی می‌باشند.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/05/2020-bmw-m8-competition-tuning-manhart-3.jpg

نهایتاً به کابین می‌رسیم که با عناصر فیبر کربنی روی فرمان و پدال شیفترها مزین شده است.

[دانلود ویدئو]