0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی فورد رنجر تاندر، قلب رپتور و ظاهری دراماتیک!

وبسایت پدال: فورد نسخه جدیدی از پیکاپ رنجر در اروپا را با نام تاندر رونمایی کرد.

این خودرو که فقط با رنگ‌های بدنه و کابین متضاد عرضه می‌شود تنها به تعداد 4500 دستگاه در اروپا عرضه خواهد شد که از این تعداد 1400 دستگاه برای بازار بریتانیا و 30 دستگاه برای ایرلند در نظر گرفته شده‌اند. این اولین باری نیست که فورد اقدام به تولید رنجر تاندر می‌کند زیرا اولین بار در سال 2003 و دومین بار در سال 2009 شاهد انجام چنین کاری بوده‌ایم.

فورد برای سومین نسل رنجر تاندر از تریم وایلدتراک استفاده کرده و برخی ویژگی‌های سفارشی محبوب آن به‌صورت استاندارد در این پیکاپ وجود دارند.

به لطف وجود بدنه خاکستری‌رنگ با پوشش انحصاری، عناصر قرمزرنگ روی جلوپنجره و کاپوتی اسپورت خواهید توانست این خودرو را تشخیص دهید. در جلوپنجره، سپر عقب، فلاپ ها، اطراف مه شکن‌ها و دستگیره درب‌ها نیز تریم تیره‌رنگ بکار رفته است.

این خودرو به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های عقب تیره‌تر، نشان سه‌بعدی تاندر روی درب‌های جلو و پشتی و لوگوی مشکی مات رنجر برخوردار شده است. پیکاپ یاد شده از رینگ‌های 18 اینچی مشکی سود می‌برد.

اما فورد برای کابین صندلی‌های چرمی با نشان قرمز تاندر و دوخت های مشابه روی فرمان، صندلی‌ها و بخش‌های کلیدی کابین را در نظر گرفته است. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به کف‌پوش‌های مشکی و رکاب‌های نورانی قرمزرنگ اشاره کرد.

در بخش قوای محرکه شاهد نصب پیشرانه 2 لیتری بای توربوی اکوبلو هستیم که با رنجر رپتور مشترک است. این پیشرانه دیزلی قدرت 213 اسبی و گشتاور 500 نیوتون متری داشته و با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. فورد می‌گوید مصرف سوخت ترکیبی این پیکاپ برابر با 9.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.


قیمت فورد رنجر تاندر جدید از 32965 پوند در بریتانیا شروع می‌شود.

 

[دانلود ویدئو]