0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افشای تصاویر نسل جدید پورشه 911 تارگا 2021

وبسایت پدال: همه می‌دانیم که دیر یا زود نسل جدید پورشه 911 تارگا معرفی خواهد شد زیرا پیش از این شاهد جولان پروتوتایپ های متعدد آن در پیست و خیابان بوده‌ایم. حال دیگر تصاویر رسمی این خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این تصاویر تنها چند روز پیش از معرفی 911 تارگا جدید منتشر شده و البته باید منتظر پرده‌برداری رسمی این خودرو توسط پورشه طی روزهای آتی باشیم.

همانند نسل پیشین کد 991، نسل جدید تارگا که با کد 992 شناخته می‌شود همان حالت نمادین خود در بخش سقف را حفظ کرده است. در واقع از سال 1967 تاکنون (به جز در نسل‌های 993، 996 و 997) این سانروف شیشه‌ای تا شدنی و بزرگ در تارگا دیده می‌شود.

البته برخلاف مدل اولیه تارگا که دارای بخشی برای حذف دستی سقف در بالا بود، به نظر می‌رسد مدل جدید دقیقا همان مکانیسم تا شدن برقی نسل پیشین را حفظ کرده است. در این حالت بخش پشتی شیشه بلند شده و سقف نرم خودرو پشت صندلی‌های عقب جا خوش می‌کند. جدای از این بخش، 911 تارگا دقیقا شبیه برادر کوپه می‌باشد.

از نظر پیشرانه‌ها، این خودرو مشابه برادران کوپه و کابریولت خواهد بود و بنابراین با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو عرضه خواهد شد. مدل پایه 4 قدرت 380 اسبی خواهد داشت درحالی‌که یک پله بالاتر مدل 4S با قدرت 444 اسبی قرار خواهد گرفت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه خواهد داشت.

تارگا 4 GTS در نسل جدید بازمی‌گردد و ظاهر اسپورت تری خواهد داشت. البته پیشرانه 3 لیتری یاد شده در این خودرو بازنگری شده و اگرچه نمی‌دانیم قدرت دقیق آن چقدر است اما احتمال می‌دهیم خروجی بین 460 تا 480 اسب بخار داشته باشد.

گفته می‌شود پورشه نسل جدید 911 تارگا را به‌طور انحصاری با سیستم چهار چرخ محرک عرضه خواهد کرد هرچند این موضوع فعلاً تائید نشده است.

انتظار می‌رود قیمت این خودرو هم مشابه قیمت پایه کابریولت 992 باشد که از 117,500 دلار شروع می‌شود.