0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی رسمی مزدا CX-30 توربو ۲۰۲۱ با قدرت ۲۵۰ اسبی

خبرهای مربوط به تولید مزدا CX-30 توربو قبلاً منتشر شده‌اند. می‌دانیم که این کراس اوور ژاپنی افزایش قدرت خوبی را در ماه‌های پیش تجربه کرده اما حالا مزدا به‌صورت رسمی مشخصات این خودرو را اعلام کرده است. به مزدا CX-30 توربوی ۲۵۰ اسب بخاری سلام کنید!

مزدا می‌گوید پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی اسکای اکتیو جی این خودرو با استفاده از سوخت اکتان ۹۳ قدرت ۲۵۰ اسبی تولید می‌کند اما در صورت استفاده از سوخت با اکتان ۸۷ این قدرت به ۲۲۷ اسب بخار کاهش خواهد یافت. به‌هرحال قدرت این خودرو بهبود خوبی را نسبت به قدرت ۱۸۶ اسبی نسخه استاندارد تجربه کرده است. CX-30 توربو علاوه بر قدرت بیشتر از سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق بازنگری شده سود برده و ماهیت سواری اسپورتی دارد.

خودروی موردبحث با دستیار راننده و تجهیزات ایمنی جدیدی در دسترس خواهد بود. ترمز شهری هوشمند، ترمز ترافیک پشتی و… جزو این موارد هستند. اگر پشت این شاسی‌بلند مانع یا خودرویی تشخیص داده شود ترمز به‌صورت خودکار اعمال خواهد شد. دستیار ترافیک نیز وجود دارد که تا سرعت مشخصی اقدام به کنترل فرمان می‌کند. یک دوربین ۳۶۰ درجه نیز در دسترس است.

از جمله ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی استاندارد اشاره کرد. دیگر تغییرات ظاهری CX-30 توربو عبارت‌اند از آینه‌های مشکی و خروجی‌های اگزوز بزرگ‌تر در عقب. همچنین نشان توربو نیز روی درب عقب نقش بسته و اگرچه کابین نسبت به مدل‌های استاندارد تغییری نکرده اما هنوز هم فضای خوبی برای گذران وقت دارد.

مزدا CX-30

مزدا قیمت‌گذاری CX-30 توربو بازار آمریکا را اعلام نکرده اما گفته می‌شود بهای این خودرو از حدود ۳۰ هزار دلار شروع خواهد شد.