0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ارائه محصولات جدید دستگاه پولیش مارک 3 روپس در کارواکس

محصولات جدید روپس به فروشگاه اینترنتی کارواکس اضافه شد و هم اکنون می توانید از طریق سایت اقدام به خرید این محصولات کنید.

MarkIII  که شامل بسیاری از ویژگی های جدید می باشد، برای اولین بار در LK900E از Mille نشان داده شده است و به روز رسانی و طراحی جالب آن را به یکی از بهترین های  دستگاه پولیش تبدیل کرده است. موتور بسیار کارآمد MarkIII Bigfoot Orbital Polisher  باعث تولید محدوده سرعت 3000 تا 4500 برای مدل 21mm و 3000 تا 5200 برای مدل های 15mm  می شود

 موتور RAVE که به طور خاص مهندسی شده و سفارشی ساخته شده است، باعث ایجاد سطح بالایی از گشتاور می شود در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. این ویژگی ها در پولیش های   باعثRUPES ارائه کارآمد ترین موتور می شود.

با مدار 21mm  و پد 150mm پشتیبان، LHR 21 MarkIII دستگاه پولیش اوربیتالی به ابزاری مناسب برای کار در مساحت های بزرگ تبدیل شده است. مارک III اجازه می دهد تا  مصرف کننده  به کیفیت فوق العاده ای دست یابد. راندمان این محصول بهبود یافته، قدرت و گشتاور بیشتر در هر سطح را تضمین می کند

دستگاه پولیش روپس مارک 3 در سایز های 15 و 21 میلیمتری هم اکنون در فروشگاه اینترنتی کارواکس ارائه می شود. شما می توانید این محصولات را باتضمین کیفیت اصلی و به صورت آنلاین تهیه نمایید.