0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی هونگچی H5 فیس لیفت، سدانی چینی با باطنی ژاپنی

انتظار می‌رود مزدا ۶ سدان با برخی تغییرات قابل‌توجه از جمله نصب پیشرانه ۲.۲ لیتری اسکای اکتیو دی دیزلی عرضه شود. البته چینی‌ها قبلاً مزدا ۶ را بهتر هم کرده‌اند. خودرویی که ملاحظه می‌کنید هونگچی H5 جدید است که منحصراً در این کشور عرضه خواهد شد و اگرچه استایل آن به عنوان بخشی از پروژه فیس لیفت اخیر دست‌خوش تغییر شده اما از همان شاسی دیفرانسیل جلوی مزدا ۶ استفاده می‌کند. هونگچی H5 چینی در مقایسه با مزدا ۶ بازار آمریکا قوی‌تر، سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر است.

در بحث به‌روزرسانی ظاهری این خودرو از جلوپنجره و کاپوت جدیدتری سود می‌برد. زیر کاپوت هم یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوی بنزینی به همراه سیستم ۴۸ ولتی استارتر/ژنراتور قرار گرفته است.

به لطف دستیار الکتریکی، قدرت کل این مجموعه از ۱۸۰ به ۱۹۷ اسب بخار رسیده است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو فرستاده می‌شود. در مقام مقایسه باید گفت پیشرانه ۲.۵ لیتری مزدا ۶ بازار آمریکا قدرت ۱۸۷ اسب بخاری تولید می‌کند. البته نسخه توربوی مزدا ۶ خروجی ۲۵۰ اسبی دارد.

با وجود سیستم هیبریدی ملایم، هونگچی H5 در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتری دارد که ۰.۶ لیتر کمتر از مزدا ۶ تنفس طبیعی می‌باشد.

نسخه پایه هونگچی H5 همچنین با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۶۹ اسبی و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک در دسترس است. این خودرو همچنین با پیشرانه‌های ۲ و ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی نیز قابل انتخاب است که به ترتیب ۱۵۰ و ۱۹۲ اسب بخار قدرت دارند. مدل ۱.۵ لیتری شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۲ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب مدل ۱.۸ لیتری به ۸ ثانیه می‌رسد. مدل‌های ۲ و ۲.۵ لیتری هم شتاب ۱۰.۸ و ۸.۲ ثانیه‌ای دارند.

هونگچی H5 فیس لیفت از کابین بهتری نیز سود می‌برد. این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته، کنترل صوتی پیشرفته و شارژ بی‌سیم است. نسخه الکتریکی شده این خودرو در چین قیمت معادل ۲۳,۲۶۵ دلار داشته درحالی‌که قیمت مدل پرچم‌دار به معادل ۲۷,۲۶۶ دلار می‌رسد.