0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی رسمی شاسی‌بلند لوکس هونگچی E-HS9 در پکن، کولینان چینی!

شرکت چینی هونگچی که به ساخت خودروهای لوکس و گران‌قیمت می‌پردازد با معرفی رسمی چندین محصول جدید مثل شاسی‌بلند الکتریکی E-HS9، نمایشگاه پکن امسال را طوفانی برگزار کرده است. این ماشین یک شاسی‌بلند لوکس الکتریکی است که در دو نسخهٔ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. هردو مدل مجهز به دو موتور الکتریکی هستند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده است.

در نسخه اول، هرکدام از موتورها ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارند و مجموعاً ۴۳۰ اسب بخار قدرت را تحویل چرخ‌ها می‌دهند اما در نسخهٔ قوی‌تر، موتور عقبی ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند تا مجموع خروجی به ۵۴۵ اسب بخار قدرت برسد.

به گفتهٔ رسانه‌های چینی، نسخهٔ ضعیف‌تر با هر بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند تا ۴۶۰ کیلومتر را طی کند درحالی‌که نسخهٔ قوی‌تر توانایی پیمودن تا ۵۱۰ کیلومتر را دارد. این مدل همچنین در کمتر از ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. E-HS9 با ۵,۲۰۹ میلی‌متر طول، ۲,۰۱۰ میلی‌متر عرض و ۱,۷۳۱ میلی‌متر ارتفاع، ابعادی نزدیک به ب‌ام‌و X7 دارد. فاصلهٔ محوری این شاسی‌بلند لوکس چینی هم ۳,۱۱۰ میلی‌متر است.

E-HS9 در ظاهر با فرم تقریباً جعبه‌ای شکل و جلوپنجرهٔ بزرگ عمودی، شباهت‌هایی با رولزرویس کولینان دارد ولی بااین‌حال چراغ‌های LED جلو، سقف شیب‌دار در قسمت عقبی و چراغ‌های عقب متصل‌به‌هم، نمای منحصربه‌فردی به آن بخشیده‌اند تا برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، کسی E-HS9 را با خودروی دیگری اشتباه نگیرد.

داخل این شاسی‌بلند الکتریکی هم با چرم فراوان و تریم‌های چوبی و آلومینیومی زیبا، تزئین شده است. همچنین در اینجا سه نمایشگر مختلف برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی و کنترل سیستم تهویه تعبیه شده درحالی‌که در عقب هم سه نمایشگر (یکی در پشتی هرکدام از صندلی‌های جلو و یکی بین صندلی‌های عقب روی کنسول مرکزی) به چشم می‌خورد. هرچند E-HS9 اساساً یک شاسی‌بلند لوکس چهارنفره است اما نسخهٔ سه ردیفهٔ آن‌هم با ظرفیت حمل هفت نفر ارائه می‌شود. قیمت این ماشین از ۵۵۰ هزار یوآن معادل ۸۰ هزار دلار آغاز و به ۷۵۰ هزار یوآن معادل ۱۱۰ هزار دلار ختم می‌شود.