0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قیمت لکسس LX جدید مدل ۲۰۲۲ ارزان تر از مدل قبلی!

لکسس لیست قیمت تیپ‌ها و نسخه‌های نسل جدید LX را برای بازار ایالات‌متحده اعلام کرده است. قیمت این شاسی‌بلند پرچم‌دار که حالا با نام LX600 شناخته می‌شود، از ۸۶,۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد که علیرغم تمام پیشرفت‌ها و بهبودها، ۳۰ دلار از نسل قبلی کمتر است. تیپ پایهٔ این خودرو در بیرون از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی بهره می‌برد و در داخل به پنج صندلی با روکش چرمی مشکی، تریم چوبی، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان، سانروف برقی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی برای اطلاعات خودرو و نمایشگر ۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید لکسس با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم مجهز است.

در بخش ایمنی، LX جدید به پکیج کمک‌رانندهٔ Safety System+ 2.5 لکسس مجهز شده است که شامل کروز کنترل راداری پویا، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار تشخیص علائم جاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای هوشمند، پایش نقاط کور، نمای پانوراما از اطراف خودرو، دستیار پارک و هشدار عبور و مرور عقب با ترمز خودکار می‌شود. تیپ بعدی، پریمیوم نام دارد که با قیمت ۹۵ هزار دلار عرضه می‌شود. این تیپ به تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی و سیستم تعلیق متغیر تطبیقی مجهز است.

اما کسانی که خواهان نسخهٔ اسپرت‌تری هستند می‌توانند سراغ مدل ۱۰۱ هزار دلاری F Sport بروند که از سپرهای منحصربه‌فرد، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده با روکش خاکستری تیره، رکاب‌های چراغ‌دار، صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین، تریم آلومینیومی و پدال‌های آلومینیومی برخوردار است. این نسخه در بخش فنی هم به سیستم تعلیق اسپرت، کمک‌فنرهای پرفورمنس، میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ اختصاصی و دیفرانسیل لغزش محدود مجهز شده است. یک پله بالاتر، تیپ لاکچری با قیمت ۱۰۳ هزار دلار قرار دارد. این تیپ همان‌طور که از نامش مشخص است بیشتر روی تجمل تمرکز دارد و بنابراین به غربیلک فرمان چوبی و چرمی با گرم‌کن، تهویهٔ صندلی‌های ردیف دوم، آفتاب‌گیر عقب، سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو و رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شدهٔ ۲۲ اینچی مجهز شده است.

و در آخر هم به پرچم‌دار خانوادهٔ LX600 یعنی تیپ اولترا لاکچری می‌رسیم که قیمت آن از ۱۲۶ هزار دلار آغاز می‌شود. این تیپ تنها چهار صندلی دارد زیرا صندلی‌های ردیف دوم آن از نوع مجزا هستند که به گرم‌کن، تهویه و ماساژور مجهز بوده و توسط یک کنسول مرکزی از هم جدا شده‌اند. تیپ اولترا لاکچری بیشتر روی صندلی‌های عقب تمرکز دارد و به همین دلیل برای سرنشینان عقب شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم سرگرمی با دو نمایشگر ۱۱.۴ اینچی را ارائه می‌کند. این تیپ به آینهٔ عقب دیجیتالی و سیستم کنترل ارتفاع فعال هم مجهز است.

تمام تیپ‌های LX600 به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو مجهز هستند که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک تمام‌وقت با قفل الکترونیکی دیفرانسیل مرکزی متصل است. به لطف این ترکیب، پرچم‌دار لکسس ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. هرچند LX خودروی چندان سریعی نیست اما در آفرود بسیار توانمند خواهد بود زیرا با سیستم‌هایی مثل مالتی تراین و کرال کنترل با دستیار چرخش ارائه می‌شود. این خودرو به یک پکیج یدک کشی هم مجهز است که امکان بکسل کردن حداکثر ۳.۶ تن را فراهم می‌کند. نسل جدید لکسس LX در سه‌ماههٔ نخست امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.