0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3 in 1 Detailer

شناسه کالا: 53413
شناسه کالا: 53413
توضیحات

جهت جلوگیری از کاهش درخشندگی رنگ اولیه خودرو بر اثر شرایط محیطی، می‌توانید از محصول مراقبتی خودرو، یعنی اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3in1 Detailer استفاده کنید.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کارواکس Carwax
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3 in 1 Detailer
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3 in 1 Detailer

شرایط محیطی ازجمله عواملی است که باعث می‌شود تا رنگ خودروها پس از گذشت مدت‌زمانی درخشندگی اولیه خودش را از دست بدهد. همچنین خط و خش‌های ریزی که بر روی بدنه‌ی خودرو به وجود می‌آید، باعث می‌شود تا کیفیت رنگ بدنه خودرو بعد از مدتی پایین بیاید. برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی بهتر است که از اسپری مخصوص خودرو استفاده کنید. اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس ازجمله محصولات مراقبتی خودرو است که نیاز شما را به‌خوبی برآورده می‌کند.

 

ویژگی اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس

همه‌یما دوست داریم که رنگ و زیبایی بدنه‌ی خودروی ما همیشگی باشد تا از دیدن آن لذت ببریم. اسپری ترتل واکس مدل سرامیک دیتیلر یک محافظ قوی رنگ بدنه ماشین، در برابر آسیب‌ها و عوامل محیطی مانند باران‌های اسیدی، گردوخاک، مایع حشرات، لکه‌های قیر، فضولات پرندگان، مایع درختان و غیره است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·درخشش فوق‌العاده: اسپری تمیز کننده خودرو ترتل واکس تأثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت رنگ بدنه خودرو شما می‌گذارد و حالتی شیشه‌ای به آن می‌بخشد. در واقع این اسپری کمک می‌کند تا رنگ ماشین شما زنده‌تر و بازتر از قبل شود.

·عدم جذب گرد و غبار: یکی از ویژگی‌های مثبت اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس عدم جذب گردوغبار بعد از شستن ماشین است. در واقع این اسپری با ایجاد یک لایه محافظتی، مانع از جذب گردوغبار بر روی بدنه خودرو می‌شود. درنتیجه نیاز شما را به شستن دائم ماشین کمتر می‌کند.

·خاصیت آب‌گریزی: فرمولاسیون مخصوص به‌کاررفته در سرامیک دیتیلر ترتل واکس خاصیت آب‌گریزی فوق‌العاده‌ای را بدنه خودرو می‌بخشد. این ویژگی سبب لغزش سریع‌تر آب به پایین می‌شود.

·محافظت از رنگ در برابر خط و خش‌ها: شاید بتوان گفت که مهم‌ترین مزیت اسپری سرامیک دیتیلر بدنه خودرو محافظت از رنگ خودرو در برابر آسیب‌های محیطی است. درواقع این سرامیک بدنه با ایجاد یک لایه محافظ، آسیب‌های احتمالی به بدنه‌ی خودرو را به حداقل می‌رساند.

·ماندگاری بالا: ساختار خاص اسپری سرامیک دیتیلر Turtle Wax باعث می‌شود تا این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه از اثر ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.

طریقه مصرف اسپری سرامیک دیتیلر Turtle Wax

برای استفاده از اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس باید ماشین شما کاملاً تمیز و شسته باشد. توجه به این نکته ضروری است که خودروی شما باید کاملاً سرد باشد. حال می‌توانید قسمت‌های مختلف بدنه‌ی خودرو را اسپری کنید. برای این کار بهتر است که اسپری را در زیر نور خورشید نزنید. پس از آن  به کمک یک حوله میکرو فایبر مواد اضافی سرامیک ترتل واکس را از روی بدنه‌ی خودروی خود تمیز کنید. این کار را برای سایر قسمت‌های بدنه‌ی خودرو تکرار کنید.

از آنجایی که این محصول به‌صورت اسپری به بازار عرضه می‌شود، شما می‌توانید در خانه و بدون هیچ دستگاه خاصی، آن را بر روی ماشین خود اعمال کنید.

اسپری سرامیک Detailer برند ترتل واکس یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند رنگ خودروی خود را در برابر آسیب‌های سطحی محافظت کنند. به کمک این اسپری می‌توانید زیبایی را به بدنه‌ی خودروی خود برگردانید. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین سرامیک بدنه خارجی و دریافت این محصول در درب منزل، از طریق وب‌سایت کارواکس اقدام نمایید.

 

به اتومبیل خود احترام بگذارید.

کارواکس

اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3 in 1 Detailer
اسپری سرامیک دیتیلر ترتل واکس Turtle Wax Ceramic 3 in 1 Detailer
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;