پرسش های متداول - کارواکس | carwax

پرسش های متداول

به منظور دسترسی بهتر سوالات در هفت دسته تقسیم شده اند : 1) درباره کارواکس 2) حساب کاربری و نحوه خرید 3)پیگیری سفارش 4)ظاهر سایت و نحوه دسته بندی ها  5) فروش عمده و اخذ نمایندگی 6) نحوه تامین کالا 7) تبلیغات در سایت



درباره کارواکس



1) کارواکس دارای چه مجوزهایی برای فعالیت اینترنتی است ؟

پاسخ : فروشگاه کارواکس تحت نظر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بوده و  دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره است که بالاترین درجه اعتماد در بین فروشگاه های اینترنتی محسوب میشود . این نماد بدین معنی است که صحت تمامی اطلاعات مندرج در سایت از جمله آدرس فروشگاه و اطلاعات تماس مورد تایید است . همچنین کارواکس به عنوان اولین پرتال محصولات خودرویی و لوکس اتومبیل در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی هم ثبت شده است . برای اطمینان از جعلی نبودن نماد میتوانید در وبسایت اصلی روی آن ها کلیک نمایید.


2) خرید از کارواکس امن است ؟

پاسخ : فروشگاه کارواکس دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره  بوده و شما میتوانید برای اطمینان بیشتر از علامت نماد مشاهده شده در هر سایتی، با جستجو به اصل بودن آن پی ببرید.


3) مزیت خرید ازفروشگاه اینترنتی کارواکس چیست ؟

پاسخ : همانطور که آگاه هستید محصولات لوکس و بهداشتی خودرو دارای تنوع و کارایی های متفاوت در رنج قیمتی بسیار گسترده ای  میباشد پس برای اطمینان از خرید ، صرفه جویی در وقت، گرفتن اطلاعات کافی، مقایسه قیمت، استعلام قیمت و .... خرید اینترنتی بسیار سودمند خواهد بود.


4) چه نوع محصولاتی در فروشگاه کارواکس موجود است ؟

پاسخ : انواع پولیش ، واکس بدنه ، خوشبو کننده ماشین ، پوشش سرامیک بدنه  ، اکتان بوستر ، موتور شوی ، انژکتور شوی ، شیشه شوی مخزن ، قفل فرمان ، واکس داشبورد ، اسپری پنچرگیری ، شامپو و شوینده اتومبیل ، اسپری دریچه کولر  ، روغن موتور ،  تمیز کننده و جرم گیر داخل خودرو ، خوشبو کننده خانگی ، کف پایی ،  انواع شامپو  کارواش اتوماتیک  و همچنین انواع تجهیز آلات نظافتی از جمله اسکرابر ( کفشوی) ، پمپ کارواش ، دستگاه صفر شویی ، جاروبرقی صنعتی ، دستگاه پولیش ماشین و کارواش خانگی را می توانید از کارواکس تهیه نمایید.


5) آیا اقلام فروشگاه اصل هستند ؟

پاسخ : فروشگاه کارواکس همواره سعی داشته با به کار گیری برندهای معتبر و اصلی بهترین کیفیت را رائه داده و در کسب رضایت مشتری تلاش بسیاری نماید، از این رو برندهای خارجی این فروشگاه همگی اصل بوده و محصولات تقلبی به هیچ عنوان عرضه نمیگردد.

در صورتی که اورجینال نبودن یک کالا معلوم شود خریدار محترم میتواند علاوه بر مرجوع نمودن کالای مربوطه تا سقف سه برابر کالای غیر اورجینال خریداری شده برای خریدهای بعدی خود در سایت اعتبار ریالی کسب نماید.


6) اصل بودن کالا چگونه مشخص میشود ؟

پاسخ :  با وارد نمودن Reference Code کالا در سایت تولید کننده محصولات می‌توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

البته در نظر داشته باشید کلیه کالاها قبل از ورود به سایت کارواکس از کلیه مراحل تست اورجینال بودن و اصالت کالا عبور میکنند.

 

7) چرا خرید از کارواکس ؟

پاسخ :

  • اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده
  • تنوع بی نظیر برندهای معتبر خارجی و داخلی
  • ضمانت بهترین قیمت کلیه محصولات موجود در سایت
  • داشتن آگاهی کامل در مورد مشخصات هر محصول
  • دسترسی ساده ، خرید راحت و تحویل فوری
  • امکان مشاهده فیلم آموزشی یا تبلیغاتی محصولات ، مشاهده نظر و امتیاز سایر کاربران
  • شرکت در قرعه کشی های ماهیانه کارواکس

 


8) کارواکس در چه شهرهایی دارای نمایندگی است؟

پاسخ : در حال حاضر فروشگاه کارواکس تنها در چهار شهر تهران ، بندر ماهشهر ، زاهدان و یزد دارای نمایندگی است و تنها پایگاه رسمی کارواکس سایت www.carwax.ir میباشد.


9) برای دیدن محصولات جدید و تخفیف ها سرزدن هرروز به سایت یکم سخته ، کارواکس در شبکه های اجتماعی کانال یا پیج رسمی داره ؟

پاسخ : بله ، کارواکس در شبکه های زیر دارای کانال رسمی است :



نحوه خرید



1) چگونه عضو سایت شوم؟

پاسخ : برای عضویت در سایت گزینه "عضو هستید؟" را زده و با داشتن ایمیل پروسه عضویت را طی نمایید لازم به ذکر است ذکر آدرس و شماره همراه ضروری میباشد.


2) آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل در سایت وجود دارد؟

پاسخ : از زمانی که وارد حساب کاربری خود شده اید در قسمت های مختلف آن گزینه ویرایش طراحی شده است.


3) اگر رمز عبور خود را فراموش کردم چه کنم؟

پاسخ : در صورت فراموشی رمز عبور ابتدا با یک رمز ساختگی سعی در وارد شدن در حساب کاربری خود نمایید بعد از این صفحه ای برای شما باز میشود که از شما پرسیده شده در صورت فراموشی رمز ، ایمیل خود را وارد نمایید برای این کار، کادری مشخص شده که با وارد نمودن ایمیل یک کلمه عبور جدید برای شما ارسال گردد.



4) چگونه میتوانم رمز عبورخود را تغییر دهم؟

پاسخ : بعد از وارد شدن در حساب کاربری خود در گوشه سمت راست بالا این گزینه طراحی شده است.


5) نحوه خرید از سایت به چه صورت است ؟

پاسخ : برای خرید آنلاین ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید و سپس کالاهای مورد نظر خود را با کلیک روی گزینه سبز رنگ " عالیه ، میخوام بخرم " به سبد محصول اضافه نمایید .

پس از تکمیل سبد خرید با کلیک روی گزینه پرداخت نهایی وارد مرحله تکمیل فرایند خرید میشوید که در این مرحله آدرس و تلفن ثبت شده به شما نمایش داده میشود که امکان ویرایش هم برای شما وجود دارد.

در صورت تایید مشخصات ثبت شده در سایت باید روش ارسال و روش پرداخت را انتخاب نمایید تا پیش فاکتور به شما نمایش داده شود و اگر توضیحات خاصی در در مورد فاکتور وجود داشت میتوانید در این قسمت درج نمایید.

سپس با انتخاب پرداخت نهایی و مشاهده پیام تشکر از خرید ، به درگاه مستقیم بانک ملت متصل میشوید که باید از طریق یک کارت بانکی و داشتن رمز دوم پرداخت خود را تکمیل نمایید .

پس از تکمیل خرید به شما کد پیگیری داده میشود که میتوانید در پنل کاربری خود وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید.


6) حداقل خرید چقدر میباشد؟

پاسخ : حداقل خرید در کارواکس وجود ندارد اما برای خرید های بالای 200 هزار تومان ، هزینه ارسال رایگان خواهد شد.


7) در چه ساعاتی میتواند خرید انجام داد؟

پاسخ : در هر ساعتی از شبانه روز خرید صورت میگیرد اما هر روزه اجناس ساعت 10 صبح ارسال میشود و پاسخ گویی تلفنی در ساعات اداری صورت میپذیرد.


8) برای ثبت سفارش و تایید باید تماس تلفنی حاص نمود؟

پاسخ : در صورت ثبت سفارش و پرداخت قطعی از طریق درگاه بانک، وضعیت سفارش شما تکمیل شده  و کد رهگیری برای شما ارسال میشود که با داشتن این کد بتوانید وضعیت سفارش را نیز دنبال کنید .اما در صورت امکان بعد از انجام عملیات بانکی برای تاییدیه تماس تلفنی هم میتوانید برقرار نمایید.


9) امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از پرداخت قطعی وجود دارد؟

پاسخ : تا زمانی که پرداخت قطعی و دریافت کد رهگیری صورت  نگرفته امکان خالی نمودن سبد محصول یا تغییر آن وجود دارد اما در صورت خرید نهایی باید همان روز با تماس تلفنی سفارش خود را لغو نموده و تا مبلغ سفارش حداکثر ظرف  48 ساعت به حساب شما بازگردانده  شد.


10) آیا خریداران برای خرید میتوانند مشاوره بگیرند؟

پاسخ : بله به علت تنوع داشتن کالاهای فروشگاه، وجود کالاهای فیک و نیز مطمئن شدن از کارایی دقیق بسیاری از محصولات ، در ساعات اداری مشاورین ما پاسخگوی شما خواهند بود.


11) آیا امکان پرداخت در محل برای محصول خریداری شده وجود دارد؟

پاسخ : در حال حاظر پرداخت در محل برای مشتریان عزیز تعریف نشده است اما در آینده ای نه چندان دور  برای مناطقی این امکان فراهم خواهد شد.


12) بعد از دریافت کالا توسط خریدار ، امکان تعویض یا عودت آن وجود دارد؟

پاسخ : متاسفانه به علت نوع مصرفی بودن بسیاری از اقلام فروشگاه کارواکس و بهداشتی بودن بعضی از محصولات از تعویض یا پس گرفتن محصولات معذور هستیم مگر برای محصولات خاص یا عدم رضایت مشتری  با هماهنگی قبلی این امکان میسر خواهد شد.


13) در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصول، کارواکس چه سیاستی را اتخاذ نموده است؟

پاسخ : کارواکس کیفیت برند ها و محصولاتی که نمره بالایی گرفته اند را کاملا تضمین مینماید پس در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت محصول خریداری شده حتی پس از استفاده محصول پس گرفته شده یا با محصول دیگری تعویض میشود.

گارانتی تعویض بی قید و شرط کارواکس در صورت نارضایتی از کیفیت محصول تا ده روز میباشد.


14) خرید حضوری در فروشگاه صورت میپذیرد؟

پاسخ : مشتریانی که با خواندن توضیحات محصول یا تماس تلفنی و مشاوره تلفنی قبل از خرید با کارشناسان ما، اطلاعاتشان تکمیل نشده و رضایت درونی برای خرید کسب نکرده اند میتوانند با هماهنگی قبلی خرید حضوری انجام دهند.


15) خرید حضوری در چه ساعاتی امکان پذیر میباشد؟

پاسخ : خرید حضوری با هماهنگی قبلی صورت گرفته و اغلب در ساعات 9 الی 12 ظهر و 13 الی 15 میباشد


16) امکان خرید تلفنی و پرداخت وجه به صورت کارت به کارت وجود دارد ؟

پاسخ : در مواقع ضروری میتوانید با تماس تلفنی و ثبت سفارش ، مبلغ فاکتور را دریافت نموده و آن را به حساب مدیریت بازرگانی واریز نمایید.


17) کالاهایی که موجودی ندارند قابل سفارش میباشند ؟

پاسخ : از طریق سایت فقط کالاهیی که موجودی دارند قابل خرید هستند اما خریدارانی که روی محصول خاصی که ناموجود است نظر دارند میتوانند با تماس تلفنی، ایمیل یا درج نظرات، پیگیر محصول مورد علاقه خود شوند.


18) آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید نمایم ؟

پاسخ : بله شما میتوانید در توضیحات فاکتور آدرس و شماره تلفن شخص مورد نظر را وارد نمایید . در صورت امکان با تماس تلفنی از ادامه درست پروسه اطمینان حاصل نمایید.


19) مقایسه محصول در سایت چگونه است ؟

پاسخ : برای مقایسه محصولات بعد از انتخاب و کلیک روی محصول ، در کنار نام محصول گزینه مقایسه شود نمایش داده میشود که با انتخاب آن گزینه نام  محصول در ستون سمت چپ تصویر، زیر تیتر اقلام مقایسه شده نمایش داده میشود . در صورت افزایش انتخاب های خود میتوانید تعداد اقلام مقایسه را بیشتر نموده و با کلیک روی گزینه " مقایسه اقلام انتخاب شده " اقلام انتخابی در چند ستون نمایش داده میشود که در این صورت مقایسه و تحقیق راجع به محصول برای شما بسیار ساده تر خواهد شد.


20) هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود ؟

پاسخ : در پروسه خرید شما با سه گزینه برای ارسال محموله روبه رو میشوید که در مورد همه آنها به اختصار توضیحاتی داده شده است که عبارتند از :

ارسال با بهترین روش پست بسته به شهر مقصد.(تحویل از 24 تا 72 ساعت) . بعد از تکمیل خرید در سایت ( به هر تعداد یا مبلغی ) پرداختی شما تکمیل شده و هنگام تحویل مبلغی به مامور پست پرداخت نمیشود.

پرداخت هزینه به مامور پست بعد از تحویل سفارش.( تحویل از 24 تا 72 ساعت ). هزینه مرسوله تا وزن 6 کیلوگرم پانزده هزار وهفتصد تومان خواهد بود. www.tipaxco.com

.درصورتی که خرید بالای دویست هزار تومان داشته باشید هزینه ارسال توسط کارواکس پرداخت خواهد شد


21) آیا راهی برای نمایش دادن قیمت بدون عضو شدن در سایت وجود دارد ؟

پاسخ : بله شما میتوانید با مقایسه اقلام و طی نمودن این پروسه، قیمت محصولات را ببینید.



پیگیری سفارش



1) پیگیری سفارش در سایت وجود دارد؟

پاسخ : پیگیری سفارش در سایت به صورت محدود بوده و فقط اعلام مینماید خرید شما تکمیل شده است یه نه. بعد از خرید اینترنتی و  موفقیت در پرداخت وجه خرید ، منتظر بمانید تا حداکثر 72 ساعت خرید شما به دست شما برسد در غیر اینصورت با تماس تلفنی، ایمیل  ... و اعلام نمودن شماره فاکتور ، مشکل خود و عدم دریافت بسته پستی را با همکاران ما درمیان بگذارید.


 (2 پیگیری سفارش و ارسال با پیک هم در فروشگاه صورت میپذیرد؟

پاسخ : فقط در شهرستانهای تهران و کرج ارسال با پیک صورت میپذیرد.


3) از کجا مطمئن شوم پرداخت من صورت گرفته است؟

پاسخ : بعد از پرداخت نهایی به شما کد رهگیری داده میشود که وضعیت سفارش را نیز مشخص مینماید.



ظاهر سایت و نحوه دسته بندی



1) نحوه دسته بندی در سایت به چه صورت میباشد ؟

پاسخ : در کارواکس تا جایی که امکان داشته است دسته بندی ها طوری تنطیم شده اند که مشتریان برای گردش در دسته های خود و پیدا کردن محصول مورد نظر، وقت زیادی صرف نکنند. دسته بندی ها در صفحه اصلی و سمت راست بالا قرار دارند که برای ریز شدن در دسته بندی ها کافی است تا مرورگر موس را روی دسته بندی قرار دهید و بعد از آن زیر شاخه ها ظاهر خواهند شد.


2) جست وجو در سایت به چه صورت میباشد ؟

پاسخ : در صفحه اصلی و گوشه بالای سمت چپ کادری برای جست و جوی اجناس تعریف شده در سایت وجود دارد. شما برای جست و جوی محصولی که حتی اسم کامل آن را نمیدانید را میتوانید با تایپ قسمتی از اسم به لاتین یا به فارسی برای پیدا نمودن محصول مورد نظر تلاش کنید.



فروش عمده و اخذ نمایندگی



1) برای خریدارن عمده چه تخفیف هایی در نظر گرفته میشود ؟

پاسخ : صاحبان کارواش، مغازه یا اصناف مربوط به لوکس خودرو و نظافت آن میتوانند با معرفی فروشگاه خود از تخفیفات و خدمات مرتبط با عمده فروشی بهره ببرند. قیمت کالا ها برای خریداران عمده یا مغازه داران متفاوت از فروش به صورت آنلاین میباشد. شایان ذکر است مشاوره به صورت حضوری با کارشناسان ما در محل کار مشتری نیز میتواند صورت پذیرد.


2) آیا مغازه دارها توانایی خرید آنلاین با قیمت همکار را به صورت آنلاین دارند ؟

پاسخ : در حال حاظر مشتریان و خریداران عمده ( عمده یعنی به صورت چند کارتن ) به صورت آنلاین و قیمت کاهش یافته نمیتوانند خرید کنند اما در آینده ای نزدیک این امکان برای دوستان و همکاران ما طراحی خواهد شد. خواهشمندیم تا زمان طراحی این آپشن در سایت، با تماس تلفنی و هماهنگی قبلی سفارش های خود را ثبت، تکمیل و پیگیری نمایید.


3) اخذ نمایندگی در سایت به چه صورت میباشد ؟

پاسخ : در صفحه ابتدای سایت گزینه ای با این عنوان برای اخذ نمایندگی تعریف شده و کسانی که تمایل برای کسب آن دارند میتوانند فرم مخصوص را پر کرده و علاقمندی خود را به کارواکس اعلام نمایند.


4) شرایط اخذ نمایندگی به چه صورت است؟

پاسخ : در صفحه ابتدایی سایت منویی برای اخذ نمایندگی طراحی شده و تا حدودی توضیحات در این مورد داده شده است. شایان ذکر است برای اخذ نمایندگی نیاز به شرایط و تعهداتی دارد که طرفین باید رعایت نمایند.  کارواکس همواره به دنبال جذب نماینده با انگیزه بالا بوده است. برای آشنایی با شرایط و توضیحات بیشتر بهتر است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.


5) چه برندهایی در کارواکس موجودهستند  ؟

پاسخ : در زمینه محصولات لوکس اتومبیل بسیاری از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی در فروشگاه کارواکس عرضه و به فروش میرسد مانند مفرا Mafra، سوناکس Sonax ، مادرز Mothers ، ترتل واکس Turtle Wax . همچنین برندهای ایرانی و چینی مانند کوئیک کلین، راین جی، تیک آف ، جردن، پاور، کاسپین، stp و غیره.


6) برای همه برند های موجود در سایت کالا به صورت عمده وجود دارد و نمایندگی واگذار میشود ؟

پاسخ : قطعا بعضی از برند و کالا ها هستند که به صورت عمده در فروشگاه به فروش نرسیده و نمایندگی آنها در کشور در اختیار همکاران دیگر ما میباشد. در صورت لزوم به صورت حضوری یا تلفنی توضیحات بیشتری در این زمینه داده خواهد شد و شرکت های پخش کننده اطلاعات دقیقی در این باره کسب خواهند نمود.



نحوه تامین کالا



1) من یک تولید کننده محصولات خودرویی و لوکس اتومبیل هستم ، آیا امکان معرفی و تبلیغ برند من در کارواکس وجود دارد ؟

پاسخ : در صورتی که محصولات شما از لحاظ کیفیت ، ظاهر و قیمت مورد تایید کارشناسان ما باشد میتوانید برای معرفی محصولات خود اقدام نمایید .


2) من وارد کننده اسپری ماشین و محصولات مراقبتی خودرو از یک کشور اروپایی هستم . به چه صورت میتوانم برای برندینگ محصولاتم با شما همکاری داشته باشم ؟

پاسخ : همکاری با کارواکس برای تامین کنندگان محصولات مراقبت خودرو ( Car Care Products) به 3 صورت است .

اول درج تبلیغات متنی و بنری در سایت که میتوانید تعرفه آن را در بخش مربوطه ملاحظه نمایید . دوم تعریف برند و محصول با تمام ویژگی ها و فیلم های آموزشی در دسته بندی های مرتبط سایت . حالت سوم همکاری در فروش محصول به صورت برندینگ آنلاین یا فروش عمده به نمایندگی شهرستان .

در نظر داشته باشید اجرای هر سه حالت بالا منوط به داشتن یک برند با کیفیت که دارای مجوز های مربوطه ( برگه سبز گمرک و مجوز نمایندگی رسمی برند مربوطه در ایران )  میباشد و در کارواکس هیچ گونه کالای قاچاق ، غیر اورجینال و بی کیفیت به فروش نمیرسد .



تبلیغات در سایت



برای تبلیغات در سایت با ایمیل adv@carwax.ir در ارتباط باشید .