0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خودنمایی کامارو ZL1 هزار اسبی هنسی!

وب سایت پدال: هنسی کاتالوگ پر و پیمانی از نظر محصولات تیون شده داشته و اکثر محصولاتش قدرت بیشتری نسبت به هایپرکارهای مدرن دارند. یکی از این خودروها شورولت کامارو ZL1 است که هنسی آن را Exorcist می‌نامد. در واقع هدف این خودرو شکار داج چلنجر SRT دیمن می‌باشد.

در مقایسه با دیمن که از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار 840 اسب بخاری استفاده می‌کند، کامارو ZL1 هنسی قدرت خارق‌العاده 1000 اسب بخاری و گشتاور 1197 نیوتون متری ارائه می‌کند.

350 اسب بخار قدرت و 316 نیوتون متر گشتاور بیشتر پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار کامارو نسبت به مدل استوک باعث شده شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این هیولا از 3.5 به 2.1 ثانیه کاهش یابد. همچنین حداکثر سرعت کامارو ZL1 هنسی نیز از 325 به 350 کیلومتر در ساعت رسیده است. این خودرو می‌تواند مسافت 400 متر را طی 9.57 ثانیه و با سرعت 237 کیلومتر در ساعت طی کند.

علاوه بر ارتقای سوپرشارژر 2.9 لیتری، هنسی اقدام به نصب سیستم تزریق هوای پرفشار، میل‌لنگ سفارشی، سوپاپ‌های جدید، مبدل گرمایی بزرگ‌تر و… کرده است. Exorcist هنسی دارای پلاک‌های شماره‌دار در داشبورد و پیشرانه، لوگوهای ویژه روی بدنه و کف‌پوش‌های اعلاست. به‌صورت سفارشی هم می‌توان گیربکس ارتقا یافته، کیت ابزارآلات، رینگ‌های جدید و لاستیک‌های عقب درگ 20 اینچی را انتخاب کرد.

این تیونر تگزاسی اخیراً کاماروی خود را به زمین‌های پنزویل برده تا تست‌های بیشتری را انجام دهد.

 

[دانلود ویدئو]